Bladveren LR 109
Bladveren LR 109
Hallo allemaal,
Bij mijn LR 109 serie 2a uit 1970, zijn de bladveren enigsinds doorgezakt als ik het zo noemen mag.
Is hier nog iets aan te doen of zijn ze gewoon erg moe ?
Ik weet dat je ze kunt vervangen voor parabool veren, maar daar heb ik het geld even niet voor.
Alle tips zijn welkom,.....
Groeten Nardo
Bij mijn LR 109 serie 2a uit 1970, zijn de bladveren enigsinds doorgezakt als ik het zo noemen mag.
Is hier nog iets aan te doen of zijn ze gewoon erg moe ?
Ik weet dat je ze kunt vervangen voor parabool veren, maar daar heb ik het geld even niet voor.
Alle tips zijn welkom,.....
Groeten Nardo
Re: Bladveren LR 109
vervangen voor standaard veren geen optie? scheelt de helft qua kosten en ga ik waarschijnlijk binnenkort ook doen voor mijn 88....voor mij hoeft hij niet comfortabeler te veren op de weg, en vooralsnog vindt ik de standaard veeruitslag ook voldoende...
de standaard veerbladen 'schuren' wel tegen elkaar itt parabooltjes, maar de huidige hebben het ook 29 jaar uitgehouden, wie dan leeft wie dan zorgt....
robert
de standaard veerbladen 'schuren' wel tegen elkaar itt parabooltjes, maar de huidige hebben het ook 29 jaar uitgehouden, wie dan leeft wie dan zorgt....
robert
Er zijn genoeg goede 2e hands veren te krijgen voor een schappelijke prijs. Beste is 10 blads STW veren. Gewoon even een oproep op paginamarkt plaatsen.
ik heb nog wel een set veren. komen onder mijn 88 LW vandaan van het NL-leger. Zijn eigenlijk nog in een prima staat. Weet alleen niet of ze voldoen voor een stawag
Laat maar weten of je interese hebt bij mij liggen ze in de weg.
groeten Joris LW
in ieder geval niet voor een 109. daarvoor zijn die veren veel te licht!
Hoi,nardo
ik heb er laast H.D veren onder gezet bevallen erg goed.
Groet Sjuul.....
ik heb er laast H.D veren onder gezet bevallen erg goed.
Groet Sjuul.....
H.D. veren??? wat zijn dat voor een veren?
moet ook de veren vervangen van mijn 109 stawag
groeten Henri
daktari sIIa 88 1968
albino sIIa 109 stawag 1970
moet ook de veren vervangen van mijn 109 stawag
groeten Henri
daktari sIIa 88 1968
albino sIIa 109 stawag 1970
De blad veren die nu onder mijn 109 zitten komen binnen kort ook vrij want ik wil er parabools onder.
Ik heb een beetje zitten vergelijken maar bij VIS bieden ze een goed deal weet iemand nog wat anders.
GR Willem.
06 532 64 664
Ik heb een beetje zitten vergelijken maar bij VIS bieden ze een goed deal weet iemand nog wat anders.
GR Willem.
06 532 64 664
Je kan als ze niet te dun zijn geworden aan de uiteinden(anders zonde van het werk)ze ook nog opbuigen.
Dit is best wel wat werk,want in het geval van die om gebogen lippen,moet je die eerst heet maken,en terug buigen.
Daarna heb je nog iets nodig om ze op te buigen(met een goede bankscroef kom je al een heel eind).
Nu allleen nog iets voor de vorm van de veren weer terug te krijgen haha
Veel succes!!!!!!
Gr,She,s real fine my one-0-nine
Dit is best wel wat werk,want in het geval van die om gebogen lippen,moet je die eerst heet maken,en terug buigen.
Daarna heb je nog iets nodig om ze op te buigen(met een goede bankscroef kom je al een heel eind).
Nu allleen nog iets voor de vorm van de veren weer terug te krijgen haha
Veel succes!!!!!!
Gr,She,s real fine my one-0-nine
Hoi Nardo,
Ik heb laatst parabool veren gezet onder mijn 109". Dus als je wilt kun je de oude veren van mij overnemen. Zullen nog wel wat jaartjes mee kunnen.
Laat maar horen of je interesse hebt. Je kunt me bereiken op 0613365355.
M.vr.gr.
Robbert
Orange Queen
109" stawag 2.8 diesel 6cyl.
Ik heb laatst parabool veren gezet onder mijn 109". Dus als je wilt kun je de oude veren van mij overnemen. Zullen nog wel wat jaartjes mee kunnen.
Laat maar horen of je interesse hebt. Je kunt me bereiken op 0613365355.
M.vr.gr.
Robbert
Orange Queen
109" stawag 2.8 diesel 6cyl.