hoi
Mijn laro gloeit niet meer voor vemoed dat een relais niet in komt want hoor ook geen tik zoals ik normaal wel hoor.
Neem teminste aan dat er voor de weerstand nog een relais zit, kan het op het schema niet goed zien.
Kan iemand mij vertellen hoe het precies loopt????? en als er wel een relais kapot is kun je die nog krijgen??????
Alvast bedankt voor de reactie
vrg
pieter
voorgloei lightweight
Re: voorgloei lightweight
Gewoon draadje volgen wat van de gloeiplug afkomt richting schutbord.
Die relais zijn gewoon te koop hoor
Die relais zijn gewoon te koop hoor
Bij mijn 110 zit het relais op het schutbord recht voor de bestuurdersplaats.
Had een paar jaar terug hetzelfde probleem, geen tik bij het gloeien.
Heb toen het plastic kapje van het relais gehaald en toen bleek de +draad los te zijn ,ff soldeerbout erop en hij doet het nog steeds.
Succes Eric.
Had een paar jaar terug hetzelfde probleem, geen tik bij het gloeien.
Heb toen het plastic kapje van het relais gehaald en toen bleek de +draad los te zijn ,ff soldeerbout erop en hij doet het nog steeds.
Succes Eric.
als de draadjes geen goed contact maken met de gloeipluggen hoor je hem ook niet klikken, zelf ondervonden eerste gloeiplug was aan bovenzijde afgebroken leek net of hij nog intact was maar maakte dus geen contact.
mario
mario
bedankt voor de tips ga het eens even uitzoeken,maar als de weerstand stuk is komt dan het relais nog wel in???????
pieter
pieter
hoi
Ben erachter wat het was spoel van het relais was doorgebrand nieuwe op gehaald en hij gloeid weer als voorheen.
pieter
Ben erachter wat het was spoel van het relais was doorgebrand nieuwe op gehaald en hij gloeid weer als voorheen.
pieter