23-03 prikkerdag groningen
23-03 prikkerdag groningen
Wie van de noordelingen oet Grunn gaan naar A-dam? misschien kunnen we met elkaar rijden? anders is het zo'n rot eind! of iemand zonder eigen vervoer kan dan eventueel met "ons" meerijden, maken we er een gezellig dagje van! vrouw mee, kinderen mee, hond mee, en niet vergeten.............................................KOFFIE!!
(met een koekje?)
(met een koekje?)
Re: 23-03 prikkerdag groningen
Hoi Ron,
Aad K. is op dit moment bezig carpool/vertrek punten aan te wijzen en heeft mij gevraagd hier het voortouw in te nemen..... vanuit groningen.
Hierover volgt deze week meer.
Lijkt mij errrug gezellig om in kolonne te rijden!
Groetjes Bowy
Aad K. is op dit moment bezig carpool/vertrek punten aan te wijzen en heeft mij gevraagd hier het voortouw in te nemen..... vanuit groningen.
Hierover volgt deze week meer.
Lijkt mij errrug gezellig om in kolonne te rijden!
Groetjes Bowy
Ben je me alweer een stap voor! 'k zie er nu al naar uit!
Ik ben je niet voor hoor, het initiatief ligt geheel bij Aad.....
Maar ik voer uit
Maar ik voer uit
Zo Rangie dus jij neemt Groninger koek mee?
Groetjes Theo Kaufmann/Disco uit Rottetrdam zonder specialiteiten (tenzij je hoeligans wil hebben daar hebben we er zat van)
Groetjes Theo Kaufmann/Disco uit Rottetrdam zonder specialiteiten (tenzij je hoeligans wil hebben daar hebben we er zat van)
Balen man moet skien met m'n baas, zou liever mee gaan......
Gijs
Gijs
Hoi Gijs,
Hangt er van af waar je gaat skien maar ander bied ik me vrijwiggig aan om voor je ik de plaats te gaan.
Groetjes Jorrit
Hangt er van af waar je gaat skien maar ander bied ik me vrijwiggig aan om voor je ik de plaats te gaan.
Groetjes Jorrit
Wordt er nu een rit gehouden in Amsterdam of ergens in Groningen????
In kolonne rijden naar A'dam is leuk maar blijft natuurlijk een heel end.
In dat geval kunnen we beter de "slicks" monteren, want anders weten ze in A'dam niet meer waar ze met de MUD heen moeten gaan
Groetjes, JC
PS ik denk dat ik ook van de partij ben maar beloof niets....
('k heb tegenwoordig - door omstandigheden - een wisperturige vrouw)
In kolonne rijden naar A'dam is leuk maar blijft natuurlijk een heel end.
In dat geval kunnen we beter de "slicks" monteren, want anders weten ze in A'dam niet meer waar ze met de MUD heen moeten gaan

Groetjes, JC
PS ik denk dat ik ook van de partij ben maar beloof niets....
('k heb tegenwoordig - door omstandigheden - een wisperturige vrouw)
Amsterdam
Hoi Jan-Cor,
De prikkerdag is in Amsterdam en natuurlijk hopen we op zo veel mogelijk Groningers! Dus we hopen je daar te zien en sorry dat je vrouw wispelturig is, maar ik heb het idee dat je het daar zelf naar gemaakt hebt... : )
Groetjes en aan alle Groningers, tot de 23e!
Sue en Leopold
Beide vanuit Amsterdam, dus geen verlies van rubber
De prikkerdag is in Amsterdam en natuurlijk hopen we op zo veel mogelijk Groningers! Dus we hopen je daar te zien en sorry dat je vrouw wispelturig is, maar ik heb het idee dat je het daar zelf naar gemaakt hebt... : )
Groetjes en aan alle Groningers, tot de 23e!
Sue en Leopold
Beide vanuit Amsterdam, dus geen verlies van rubber
Re: Amsterdam
Ron, het lijkt me haarrtstikke leuk om in colonne te rijden alleen is het voor mij zo'n teringeind om.
Ik ga wel rechtstreeks vanuit Huizen naar Amsterdam en zal alles wat op Range of Land Rover lijkt achter me aan fluiten.
De Land Rovervanger van Huizenmelen
Ik ga wel rechtstreeks vanuit Huizen naar Amsterdam en zal alles wat op Range of Land Rover lijkt achter me aan fluiten.
De Land Rovervanger van Huizenmelen
Hoi Sue,
Als je bedoelt "je hebt het zelf gemaakt" dan kan ik je melden dat er toch echt een man en vrouw tegelijk bij nodig zijn als je het tenminste op de natuurlijke manier wilt doen. Ik weet dat er een heleboel andere opties zijn maar daar hebben we gelukkig geen gebruik van hoeven maken
Groetjes, JC en Mariska
Als je bedoelt "je hebt het zelf gemaakt" dan kan ik je melden dat er toch echt een man en vrouw tegelijk bij nodig zijn als je het tenminste op de natuurlijke manier wilt doen. Ik weet dat er een heleboel andere opties zijn maar daar hebben we gelukkig geen gebruik van hoeven maken

Groetjes, JC en Mariska
Als ik vrij kan krijgen ga ik mee vanuit groningen.
Bert RR 3.9i 1990
Bert RR 3.9i 1990
Hey Sue,
je zult toch wel wat moeten rijden? Ik heb nog niemand daar zien wonen.....
Hoef zelf ook gelukkig eindelijk eens niet ver.
Tot 23/3
Jan F.
je zult toch wel wat moeten rijden? Ik heb nog niemand daar zien wonen.....
Hoef zelf ook gelukkig eindelijk eens niet ver.
Tot 23/3
Jan F.
O.k. Bowy, je ziet het; liefhebbers genoeg! hoef ik helukkig niet in m'n eentje??................ ik neem wel een RR mee!
en euhhhh, Jan-Cor gaat ook mee hoor ik praat Mariska wel (even) om! denk ik
en euhhhh, Jan-Cor gaat ook mee hoor ik praat Mariska wel (even) om! denk ik
Hallo Allemaal (Ron)
Na de afgelopen week (reacties op het werkstukje van mijn zoon) en de diverse uitnodigingen gaan wij ook als gezin mee. We wonen in Zwolle en vinden het erg leuk als we aan kunnen sluiten in de colonne. Kunnen we hier iets voor afspreken?
We zijn met ons viertjes, hond, en een serie 3 -88 hartop uit 1973.
Ik hoor nog wel van jullie
Marcel Bulten
Na de afgelopen week (reacties op het werkstukje van mijn zoon) en de diverse uitnodigingen gaan wij ook als gezin mee. We wonen in Zwolle en vinden het erg leuk als we aan kunnen sluiten in de colonne. Kunnen we hier iets voor afspreken?
We zijn met ons viertjes, hond, en een serie 3 -88 hartop uit 1973.
Ik hoor nog wel van jullie
Marcel Bulten
Hallo Marcel,
Ja maar ik weet eigenlijk niet welke route we rijden (Ron???)
We kunnen ergens afspreken via de A28 maar misschien rijden we via de polder??
Ron die kan hier vast wel duidelijkheid over geven, ik moet ook nog van hem horen waar 'ie langs wil rijden.
Groetjes, JC
Ja maar ik weet eigenlijk niet welke route we rijden (Ron???)
We kunnen ergens afspreken via de A28 maar misschien rijden we via de polder??
Ron die kan hier vast wel duidelijkheid over geven, ik moet ook nog van hem horen waar 'ie langs wil rijden.
Groetjes, JC
rijden we gewoon via de polder! kan iedereen aanhaken op het gewenste moment!
spreken we voor de groningers af bij de 1e pomp na Groningen-stad aan de A7 om laten we zeggen...............................0800 uur???????????
spreken we voor de groningers af bij de 1e pomp na Groningen-stad aan de A7 om laten we zeggen...............................0800 uur???????????
8 uur wel is wel heel vroeg of vergis ik me in het feit dat het pas om 1 uur in Amsterdam is.
JOngens nog even geduld,
Aad K is dit allemaal aan coordineren (2 x letterwaarde) dus het komt allemaal goed!
Groet bowy
Aad K is dit allemaal aan coordineren (2 x letterwaarde) dus het komt allemaal goed!
Groet bowy