Goed gereedschap
Goed gereedschap
Nu ik na een paar weekjes mijn 110 heb en ookal enig gesleutel kom ik er achter dat goed gereedschap het halve werk is. Heb daarom een setje Metrinch op het oog maar vroeg mij af of er prikkers zijn die misschien mij kunnen helpen aan een adresje waar je dit goedkoop kunt kopen. Bij een lokale gereedschapsboer heb ik een aanbod gekregen voor 50-delige set voor 229 euro.
Re: Goed gereedschap
Nee , een echt goedkoop adres weet ik niet. Maar wat ik wel weet dat het fijn en goed gereedschap is. Niet meer zo snel dat de koppen rond worden. Internet biedt vaak een hoop opties. Succes!
Michel
LR90
Michel
LR90
Gijs,
Metrinch gereedschap is duur maar het geld dubbel en dwars waard.
Als je eenmaal gewend bent om met Metrinch te werken wil je niets anders meer.
Uiteindelijk verdient dit gereedschap zichzelf terug door groter werkgemak en door besparing op vervangingskosten van uitgebogen sleutels, rondgedraaide doppen, rondgedraaide bouten en moeren.
Aad Koene, LR S2a 109" Diesel Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Metrinch gereedschap is duur maar het geld dubbel en dwars waard.
Als je eenmaal gewend bent om met Metrinch te werken wil je niets anders meer.
Uiteindelijk verdient dit gereedschap zichzelf terug door groter werkgemak en door besparing op vervangingskosten van uitgebogen sleutels, rondgedraaide doppen, rondgedraaide bouten en moeren.
Aad Koene, LR S2a 109" Diesel Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Sorry Gijs, dat ik je enthusiast heb gemaakt voor dit gereedschap.....
Groet Bowy
Groet Bowy
Dit zijn 2 merken hieronder die sleutels maken. Ikzelf wil Imperial steek ring sleutels van Facom aanschaffen, dat snelratel systeem of anders RS. Metrisch heb ik van Gedore.
[www.facom.com]
[www.technag.nl]
Maar ja ik kan het via het werk ook bestellen bij farnell.com of bij RS components
[www.rscomponents.com]
[international1.farnell.com]
Ik ben gister bij een autoonderdelen leverancier gaan vragen wat een 7/16 kost van facom... die kwam op 50 euro ex. Nou aan me nooit niet daar heb ik bij een ander een set van 6 facom sleutels voor. Want daar kost ie 10 euro ongeveer. Op marktplaats.nl staat er ook nog wel wat te koop... of ook nog wel bij conrad.nl denk ik.
Ik zou wel eerst prijzen en merken vergelijken
Groet,
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977
[people.zeelandnet.nl]
[www.facom.com]
[www.technag.nl]
Maar ja ik kan het via het werk ook bestellen bij farnell.com of bij RS components
[www.rscomponents.com]
[international1.farnell.com]
Ik ben gister bij een autoonderdelen leverancier gaan vragen wat een 7/16 kost van facom... die kwam op 50 euro ex. Nou aan me nooit niet daar heb ik bij een ander een set van 6 facom sleutels voor. Want daar kost ie 10 euro ongeveer. Op marktplaats.nl staat er ook nog wel wat te koop... of ook nog wel bij conrad.nl denk ik.
Ik zou wel eerst prijzen en merken vergelijken
Groet,
Martin
Military Land Rover half-ton SIII diesel FFR 1977
[people.zeelandnet.nl]