** Hoe kom ik het beste van de stinkende resten van het schuim af, die de brandblusser produceerde.Het zit in kieren en onder schutbord.
** Zijn er ook nog andere zaken, waar ik op moet letten.
Ben tot nu toe een zeer enthousiast L.R. rijder, ook nu de steekassen zijn vervangen,maar het enthousiasme zit nu even onder NAP.
Frans Wit.
vervolg.
Re: vervolg.
Frans, je kunt het best eerst proberen met lucht het poeder zo veel mogelijk droog te verwijderen, als dat gedaan is waar mogelijk met veel water naspoelen en dan weer droogblazen.
En dan maar duimen dat je niet al te veel corrosie gaat krijgen.
ALs je advies van een deskundig schoonmaakbedrijf wil bel eens met een Salvage-erkend reconditioneringsbedrijf. die maken elke dag blusvervuiling schoon
Marco
En dan maar duimen dat je niet al te veel corrosie gaat krijgen.
ALs je advies van een deskundig schoonmaakbedrijf wil bel eens met een Salvage-erkend reconditioneringsbedrijf. die maken elke dag blusvervuiling schoon
Marco