Hee hallo, hier ben ik weer, problemchild.
Mijn DISCO staat op dit moment bij de garage wegens startproblemen, vandaag kreeg ik het heugelijke nieuws dat ie weer "beter"was, ikke blij natuurlijk.
Samen met mijn moeder in de fiat panda naar coevorden gereden, wat blijkt nu, wil ik 'm meenemen, hij wordt gestart, lopen als een lier.
Vervolgens slaat ie af en doet nooit wat weer.
Ze hebben de "versterker" van de ontsteking vervangen, omdat ze eigenlijk ook niet weten wat voor ziekte hij onder de kap heeft. De rotor is ook vervangen, toch denken ze dat 't in de ontsteking zit, hij heeft stroom zat, maar hij pakt 'm niet.
Heeft iemand nog suggesties of tips, deze zijn van harte welkom.
O ja er is ooit een alarm op geplaatst, die het om een of andere reden ineens ook niet meer doet, maar dat is natuurlijk zoeken naar een boutje in een modderpoel (om even in de sfeer te blijven).
Ook hier iemand enig idee over?
Zoals jullie wel merken ben ik een volledige analfabeet wat auto's betreft. HELP
Bij voorbaad jullie hartelijke dank, greetz Karla
zorgenkindje
Re: zorgenkindje
Als het een alarm met startonderbreker is (meestal wel) dan verwacht ik dat daar het werkelijke probleem zit.
Dennis B.
Dennis B.
Als ik dit zo lees denk ik aan de startonderbreker, die waarschijnlijk ook op dat alarm zit. Heb lang geleden hetzelfde probleem gehad met een Mazda MX-5.
Alarm verwijdert probleem weg, nieuw alarm erin(voor veel geld)probleem nooit meer teruggekomen. Heb die auto nog 11 jaar gehad.
Succes Eric.
.
Alarm verwijdert probleem weg, nieuw alarm erin(voor veel geld)probleem nooit meer teruggekomen. Heb die auto nog 11 jaar gehad.
Succes Eric.
.
Hey thanks guys
zal 't waarschijnlijk toch daarin zitten, slopen dus maar.
Bedankt
zal 't waarschijnlijk toch daarin zitten, slopen dus maar.
Bedankt
voor de Defender (TD5) is er een mogelijkheid om deze mbv het contactslot en het deurwaaien! uit et zetten.
Zou beschreven moeten zijn in je handleiding.
Alarm blijft dan wel werken, alleen de startblokkering wordt uitgeschakeld.
Peter Stroomberg
90 TD5 "Elvis"
Zou beschreven moeten zijn in je handleiding.
Alarm blijft dan wel werken, alleen de startblokkering wordt uitgeschakeld.
Peter Stroomberg
90 TD5 "Elvis"
Hoi Karla,
Ik heb dit probleem ook gehad met mijn defender 110 TDi. Het ging bij mij fout met de alarm installatie. In het dashboard zit er waarschijnlijk een massa fout vanuit het alarm systeem. Het gaat dat om het startonderbrekingsgedeelte.Vraag me niet waar, maar bij Eurami in Bussum hebben ze inmiddels ervaring. In iedergeval komt mij je probleem bekent voor, regelmatig stond ik ploteling stil of starte hij niet. Succes in ieder geval.
Groeten Hans Vink
Ik heb dit probleem ook gehad met mijn defender 110 TDi. Het ging bij mij fout met de alarm installatie. In het dashboard zit er waarschijnlijk een massa fout vanuit het alarm systeem. Het gaat dat om het startonderbrekingsgedeelte.Vraag me niet waar, maar bij Eurami in Bussum hebben ze inmiddels ervaring. In iedergeval komt mij je probleem bekent voor, regelmatig stond ik ploteling stil of starte hij niet. Succes in ieder geval.
Groeten Hans Vink