Hoi ,
Na een nieuwe nokkenas + stoters + Nieuwe pakking van oliepomp , waterpomp , krukaskeerring van mijn 110V8 moeten alleen nog de carburateurs afgesteld worden is dit zelf te doen (Met weinig ervaring van v8 motoren) of is het beter dat ik het laat doen ?
Wie heeft adressen waar ik dit kan laten doen in de omgeving Belgisch- Nederlands Limburg ? Of is er een prikker die hier goed in is en eens tijd heeft (Natuurlijk tegen vergoeding) ?
MVG Kevin
Afstellen V8
Re: Afstellen V8
Als je bovenstaande zaken allemaal hebt gedaan ben je toch niet echt onervaren lijkt me.
Carb afstellen vereist een CO en flowmeter. Als je die hebt is het niet moeilijk. Met colortune ipv de CO meter kom je ook een eind.
De schroef onder de carbs regel je af bij stationair. Indraaien en dan ik dacht 3 slagen uit (staat in manual waar ik even niet bij kan). De verbindings stangen moeten afgesteld worden met voelermaatjes. Dan met de stelschroeven op de aanslagen de boel synchroon zetten (flowmeter)
Fred101 (niet echt in de buurt)
Carb afstellen vereist een CO en flowmeter. Als je die hebt is het niet moeilijk. Met colortune ipv de CO meter kom je ook een eind.
De schroef onder de carbs regel je af bij stationair. Indraaien en dan ik dacht 3 slagen uit (staat in manual waar ik even niet bij kan). De verbindings stangen moeten afgesteld worden met voelermaatjes. Dan met de stelschroeven op de aanslagen de boel synchroon zetten (flowmeter)
Fred101 (niet echt in de buurt)
Hoi ,
Ik heb het niet allemaal zelf gedaan , ik heb het samen met iemand anders gedaan die er meer vanaf kent als mij .
Ik zal het dus maar ergens laten doen want z'on flow en co meter heb ik niet .
Gr Kevin
Ik heb het niet allemaal zelf gedaan , ik heb het samen met iemand anders gedaan die er meer vanaf kent als mij .
Ik zal het dus maar ergens laten doen want z'on flow en co meter heb ik niet .
Gr Kevin
Er zijn een aantal "Barten" in Zuid Nederland die dat wel voor je kunnen doen.
Ze zullen zichzelf nog wel aan melden, denk ik
Frans Bonnes
Ze zullen zichzelf nog wel aan melden, denk ik
Frans Bonnes
Zeg Kevin,
Als je er niet uit komt kun je mij altijd even bellen.
Ik woon helaas voor jouw gelukkig voor mij wel vlak bij Groningen.
Rene W.
050-5032331
Als je er niet uit komt kun je mij altijd even bellen.
Ik woon helaas voor jouw gelukkig voor mij wel vlak bij Groningen.
Rene W.
050-5032331