Wie gaat er mee sneeuwroveren?
Wie gaat er mee sneeuwroveren?
Komende zondag 22 januari gaan we de Judge-dred Landrover bekijken bij snowplanet in spaarnwoude.
Als we klaar zijn (na 4 minuten) gaan we skien/boarden in snowplanet.
om 19.00 op de baan.
kosten 34.50 voor 4 uur incl materiaal. (of een andere arrangement, zie site: [www.snowplanet.nl] )
Mensen die ook zin hebben ook te kijken en vooral te glijden door de sneeuw zijn van harte welkom. neem handschoenen en sneeuwkettingen mee
Groeten Jan schober
en A&A en Roald.
Als we klaar zijn (na 4 minuten) gaan we skien/boarden in snowplanet.
om 19.00 op de baan.
kosten 34.50 voor 4 uur incl materiaal. (of een andere arrangement, zie site: [www.snowplanet.nl] )
Mensen die ook zin hebben ook te kijken en vooral te glijden door de sneeuw zijn van harte welkom. neem handschoenen en sneeuwkettingen mee
Groeten Jan schober
en A&A en Roald.
Re: Wie gaat er mee sneeuwroveren?
Die JD heb je toch al gezien, stond toch ook in Almere.
Frans Bonnes
Frans Bonnes
Heej,
Ik had graag mee gegaan maar kan helaas niet. Die Judge-dred Landrover is niet zo mooi als die in Almere stond en ik mocht er ook niet te lang naar kijken :s (De mooiste Land Rover stond trouwens op de parkeerplaats )
Veel plezier
Pieter
Ik had graag mee gegaan maar kan helaas niet. Die Judge-dred Landrover is niet zo mooi als die in Almere stond en ik mocht er ook niet te lang naar kijken :s (De mooiste Land Rover stond trouwens op de parkeerplaats )
Veel plezier
Pieter
Helaas, ik moet werken en mijn vrouw is jarig... Ik kan het dus wel schudden...
Heeeeeeee Andy, zin in een ritje naar Rottum (Groningen), ik haal je wel op, tis helaas wel op een donderdag.
Groeten Edward, misschien wel binnenkort Defender 300tdi rijder.
Heeeeeeee Andy, zin in een ritje naar Rottum (Groningen), ik haal je wel op, tis helaas wel op een donderdag.
Groeten Edward, misschien wel binnenkort Defender 300tdi rijder.
Hee Edward,alvast gefeliciteerd met de vrouw! (en misschien met jouw nieuwe aankoop?) Ik zou graag meegaan maar er moet ook gewerkt worden..... Ik heb de plaatjes gezien en de postings gevolgd, en tja.... waar zou mijn voorkeur naar uitgaan? 
Groeten
Andy
110 300Tdi, Cool Runnings

Groeten
Andy
Jammer Pieter, we waren nog op zoek naar een sneeuwdeskundige 
Groetjes
Andy&Amanda

Groetjes