Beetje OT maar misschien...
Beetje OT maar misschien...
Ik zit lekker te internetten en met 1 oog TV te kijken en zie nu voor de zoveelste keer die Landrover reclame van die Freelander voorbij komen en het zal wel aan het feit liggen dat ik blond en een meisje ben maar kan iemand mij uitleggen waar hij op slaat.(op een freelander, ja zover was ik wel )
nu weet ik wel dat niet iedere reclame even duidelijk is, maar ik wordt door deze toch niet getriggert om naar de dealer te hollen om een Freelander aan te schaffen.
Maak me er verder ook niet druk over maar wilde dit gewoon even kwijt.
Ireen
Die om verder uitbraak van de griep tegen te gaan een lekkere Malt in gaat schenken om de bacillen te doden (ja,ja ik weet het een excuus )
nu weet ik wel dat niet iedere reclame even duidelijk is, maar ik wordt door deze toch niet getriggert om naar de dealer te hollen om een Freelander aan te schaffen.
Maak me er verder ook niet druk over maar wilde dit gewoon even kwijt.
Ireen
Die om verder uitbraak van de griep tegen te gaan een lekkere Malt in gaat schenken om de bacillen te doden (ja,ja ik weet het een excuus )
Re: Beetje OT maar misschien...
jij hoeft ook niet naar de dealer, je hebt namelijk al een land rover. je hebt de griep al te pakken. zou eigenlijk wel naar meer moeten smaken, dus er kan nog wel ergensi ets mis met je zijn. nu heb ik zelf ook niks met die freelander, maar als je het over een desert worier hebt, loop ik weer wel warm, maar die kan ik toch niet bij de dealer halen. Dat geslinger vind ik trouwens nergens op slaan, lopend of rijdend in een landrovewr kun je je prima door de stad verplaatsen. slingerend langs verkeerslichten en straatlantarens schiet niet op en is ook nog is zeer vermoeiend. maar zla wel de tijd zijn, meerdere reclames maken gebruik van mensen die door de stad klimmen en uiteindelijk een zijn met hun auto.
Nee doe mij die reclame met die zandbak dan maar, al is hij een beetje onscherp.
Dit gezwets schiet ook niet op maar zal weer een hoop postings teweeg brengen.
Anton (kent de reclame ook.)
Nee doe mij die reclame met die zandbak dan maar, al is hij een beetje onscherp.
Dit gezwets schiet ook niet op maar zal weer een hoop postings teweeg brengen.
Anton (kent de reclame ook.)
Je hebt helemaal gelijk. Als ik wil slingeren neem ik wel een touw en voor een Freelander loop ook ik niet echt warm. Als het nu een Hurricane was dan is het een ander verhaal.
Maar goed. Je hebt gelijk, dit gaat eigenlijk nergens over. 't zal wel komen omdat mij hoofd voelt alsof met het watten gevuld is(nee, dat komt niet van de whisky). Daar ga je wazig van kletsen.
Ga Taggert kijken, daar komen teminste Defenders in voor.
Ireen
Maar goed. Je hebt gelijk, dit gaat eigenlijk nergens over. 't zal wel komen omdat mij hoofd voelt alsof met het watten gevuld is(nee, dat komt niet van de whisky). Daar ga je wazig van kletsen.
Ga Taggert kijken, daar komen teminste Defenders in voor.
Ireen
Mmmmmmmm, ik snap hem ook niet :-p
maar je kunt Syl de hand schudden, zij ligt ook met griep op de bank te snotteren...
En ja, een hurricane was ook altijd mijn droom.............. tot ik een Range Rover kocht
Tot zondag? Ron
maar je kunt Syl de hand schudden, zij ligt ook met griep op de bank te snotteren...
En ja, een hurricane was ook altijd mijn droom.............. tot ik een Range Rover kocht
Tot zondag? Ron
Tja het heerst. Wens haar maar beterschap.
Ik heb geen ervaring met een Range dus blijft mijn wens nog steeds die Hurricane
Het maximaal aantal cylinders dat ik tot nu toe in bedwang heb kunnen houden zijn er 5.
Zondag gaan we niet naar Heerde. Rick heeft Standby dienst en ik verjaar de dag er voor dus hok vol familie. Is een leuk terrein dus jullie zullen er wel plezier hebben.
Zit me net te bedenken, zou een leuk kado zijn zo'n Hurricane.
groetjes, Ireen
Ik heb geen ervaring met een Range dus blijft mijn wens nog steeds die Hurricane
Het maximaal aantal cylinders dat ik tot nu toe in bedwang heb kunnen houden zijn er 5.
Zondag gaan we niet naar Heerde. Rick heeft Standby dienst en ik verjaar de dag er voor dus hok vol familie. Is een leuk terrein dus jullie zullen er wel plezier hebben.
Zit me net te bedenken, zou een leuk kado zijn zo'n Hurricane.
groetjes, Ireen
Jammer, maar ik wens je wél een fijne verjaardag, en beterschap! en wie weet wat je manneke voor je heeft gekocht......... in 1:18 is ie ook mooi hoor
Heb de reclame nog niet gezien maar ik mis niks hoor ik.
Moet zo werken maar voel me niet echt lekker. Snotter wat af. Heb zelfs de slee nog niet uitgeprobeerd van 4x4 het noorden. Zijn we daar besmet met een ander virus dan het 4x4?
Ireen beterschap en groetjes.
Marian
Moet zo werken maar voel me niet echt lekker. Snotter wat af. Heb zelfs de slee nog niet uitgeprobeerd van 4x4 het noorden. Zijn we daar besmet met een ander virus dan het 4x4?
Ireen beterschap en groetjes.
Marian
oh Wacht het kwartje valt,
Moet ik die vraag opvatten als " ben je in contact geweest met grieperig pluimvee" of als kippen in de zin van " vrouwen, je kan beter kippen houden"
Ireen.
die de dag vandaag maar lang vindt duren
Moet ik die vraag opvatten als " ben je in contact geweest met grieperig pluimvee" of als kippen in de zin van " vrouwen, je kan beter kippen houden"
Ireen.
die de dag vandaag maar lang vindt duren
Jij ook beterschap en 1 troost het is toch nog geen slee weer
groetjes, Ireen
groetjes, Ireen
Ik bedoel helemaal niks, gaf alleen maar een voorzet. 
Wat Marcel bedoelt moet je hem vragen.
Frans Bonnes

Wat Marcel bedoelt moet je hem vragen.
Frans Bonnes