Scheef door het leven......
Scheef door het leven......
Inmiddels rij ik al bijna een half jaar met een scheve RRC. Heb diverse keren geprikt om te kijken of er een oplossing was maar tot nu toe nog steeds scheef.
Nu kwam het vandaag in mijn hoofd op: Kan de Boge leveling daarmee iets te maken hebben?
Achter zitten inmiddels nieuwe hd veren, en nieuwe sjoks. Voor, de "bestuurders veer" vervangen door een sterkere veer (4234 ipv 2119) maar niet de juiste oplossing.
Let wel dat de auto naar de bestuurderskant hangt, niet naar achter! Soms zit ik schever in de auto dan andere keren....
Mijn gewicht is aardig stabiel dus dat zal het niet zijn.......
Kan het naast de Boge leveling misschien het bouwjaar zijn (1973)
Ik hoor graag (wederom) van u!
Ron 2,8 td RRC
Nu kwam het vandaag in mijn hoofd op: Kan de Boge leveling daarmee iets te maken hebben?
Achter zitten inmiddels nieuwe hd veren, en nieuwe sjoks. Voor, de "bestuurders veer" vervangen door een sterkere veer (4234 ipv 2119) maar niet de juiste oplossing.
Let wel dat de auto naar de bestuurderskant hangt, niet naar achter! Soms zit ik schever in de auto dan andere keren....
Mijn gewicht is aardig stabiel dus dat zal het niet zijn.......
Kan het naast de Boge leveling misschien het bouwjaar zijn (1973)
Ik hoor graag (wederom) van u!
Ron 2,8 td RRC
Re: Scheef door het leven......
Hoi Ron,
2,8 TD ??, welke motor heb je in de Rang Rover hangen, kan dit niet de oorzaak zijn (ander gewichts verdeleling)
gr Eric
2,8 TD ??, welke motor heb je in de Rang Rover hangen, kan dit niet de oorzaak zijn (ander gewichts verdeleling)
gr Eric
Is een motor uit een Isuzu trooper. Is ook uiteindelijk de oorzaak maar er moet ook een oplossig voor zijn, die ik nog niet gevonden heb
Misschien toch nog zwaardere veren plaatsen?
Ron
Misschien toch nog zwaardere veren plaatsen?
Ron
Probeer rechts achter eens een iets slappere veer. Neem tenminste aan dat het een LHD is
Frans Bonnes
Frans Bonnes
Hoi
Boge moet je eruit halen, en ik zou blokken onder je veren plaatsen om e.a. recht te maken.
groet frank
Boge moet je eruit halen, en ik zou blokken onder je veren plaatsen om e.a. recht te maken.
groet frank
Had ergens al zo'n donkerbruin vermoeden dat de Boge weinig voordeel meer opleverde.
Ga denk ik maar eens weer aan de slag om het een en ander te slopen en toe te voegen.
Zodra de auto eindelijk recht staat, hou ik een feestje!
(en nu maar volhouden dat de auto scheef blijf staan )
Als er nog meerdere suggesties zijn, hoor ik dat graag.....
Ron
Ga denk ik maar eens weer aan de slag om het een en ander te slopen en toe te voegen.
Zodra de auto eindelijk recht staat, hou ik een feestje!
(en nu maar volhouden dat de auto scheef blijf staan )
Als er nog meerdere suggesties zijn, hoor ik dat graag.....
Ron
die 2,8 zou inderdaad wel is veel zwaarder kunnen zijn dan dat aluminium v8 blok.
Anton
Anton