Ik ben in bezit van een Serie III van 1974 (benzine 2,25) hierin zit een mechanische temp meter, de vorige eigenaar(s) hebben de draad doorgeknipt en het andere stuk zat nog in het motor blok. ik wil graag de tempmeter weer graag laten werken.
Op internet ben ik al aanhet zoeken geweest naar een nieuwe meter met senor, maar ik heb niets gevonden. Weet iemand een adres voor een nieuwe sensor en meter. De tempmeter maakt deel uit van een onderdeel van de bezine meter (zie ook de internet site).
Dit zijn nog de laatste restjes van de renovatie.
Internet site wiltink.gerwen@wxs.nl
Alle info is welkom.
Leon
Temperatuur sensor
Re: Temperatuur sensor
Volgens mij is dat je mailadres en voor garages in de buurt even op www.blubberweb.nl zoeken.
Ciao Maarten,
Serie III LW <i><b>"Stukje Nostalgie"</b></i>
<a href="[www.mijnalbum.nl]; height=300 width=225></a>
Ciao Maarten,
Serie III LW <i><b>"Stukje Nostalgie"</b></i>
<a href="[www.mijnalbum.nl]; height=300 width=225></a>
Leon,
Kijk op de schaal verdeling of er een nummer staat, dit zou het onderdeelnummer van Land Rover moeten zijn. Dit nummer eens intikken bij Google, en een grote kans dat je het vind.
Zo heb ik ook de mechanische temperatuurmeter gevonden van de olie temperatuur. Craddock was voor mij toen het goedkoopst.
Groet Frans Herlé Military Carawagon
Kijk op de schaal verdeling of er een nummer staat, dit zou het onderdeelnummer van Land Rover moeten zijn. Dit nummer eens intikken bij Google, en een grote kans dat je het vind.
Zo heb ik ook de mechanische temperatuurmeter gevonden van de olie temperatuur. Craddock was voor mij toen het goedkoopst.
Groet Frans Herlé Military Carawagon
Ik heb op de 101 twee orginele gekocht via NK recovery in engeland. De olie en watertemp meter zijn het zelfde alleen staat bij een van de twee de cijfertjes op zijn zijkant. Vond ik niet zo'n ramp.
Fred101
Fred101