Van Harte Jan

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Michel Makker

Van Harte Jan

Bericht door Michel Makker »

Hoi Jan, ik las vandaag op het prikbord dat je je RR terug hebt, van harte. Is hij helemaal naar wens of ......... Ik durf het bijna niet te vragen.
The green no mud

Re: Van Harte Jan

Bericht door The green no mud »

Michel, ik mag van Lia zeggen dat ze een boodschapje heeft vergeten door te geven.

De auto is terug maar er zijn nogwel wat dingtjes mee.
pluspunt is, is dat als je spreekt over kleine dingen, dat de grote dingen exit zijn.
De differencieel is aangepakt en inderdaad is de resonance verdwenen.
M.H. heeft m.i. gruwelijk zijn best gedaan om me een plezier te doen, wat ik ook ten zeerste waardeer.
Hij noemde mij dat hij de auto even terug wil hebben omdat hijzelf een paar dingen had gehoord die ikzelf niet had ontdekt.

Heb je een leuke absentie gehad??

Dank voor de posting en ik neem wel even contact op morgen of ik rijd even langs.

Groet,

Jan
Disco

Re: Van Harte Jan

Bericht door Disco »

Jan welkom back onder de larofielen.
Ik ben blij dat je problemen grotendeels verholpen zijn.
Ondanks mijn eerdere bedenkingen naar chabberonie (excuus voor spellingsfouten)toe.
Hij heeft (misschien met wat tegenstrubbeling)in ieder geval zijn best gedaan om jouw wagen weer op de rails te krijgen(mag ook wel een gezegt worden toch)
En mis je je mercedes 420S(cheurijzer)E(norm)C(orrosiegevoelig)al?

Je heb nou gezien hoe je en motor moet vervangen, laten we je nog even zien hoe je een bak moet vervangen en nog wat klienere klussen.
Voor je het weet ben jij de Bolleboom uit het gooi komen we in jouw voortuintje klussen.

Groeten Theo kaufmann/Disco(net z'n nest uit)
Plaats reactie