Ervaring met LeakLock?
Ervaring met LeakLock?
Heeft iemand ervaring met het anti olie-lekkage middel LeakLock?
(109 SIIa 196)1
(109 SIIa 196)1
Re: Ervaring met LeakLock?
Is een noodoplossing, geen reparatie.
Ed Yellow LW88 "71
Ed Yellow LW88 "71
Ik heb er geen ervaring mee, en dat spul zal best tijdelijk je lekkage dichten maar ik vraag me af wat het doet met de oliekanalen in het blok. Misschien dicht het die ook wel.
Ten tweede. De oliefabrikanten doen hun best om hun olie door middel van dopes zo goed mogelijke eigenschappen te geven, ik weet niet hoe die dopes reageren op dat spul.
Gr Eric.
Ten tweede. De oliefabrikanten doen hun best om hun olie door middel van dopes zo goed mogelijke eigenschappen te geven, ik weet niet hoe die dopes reageren op dat spul.
Gr Eric.
zoiets geprobeert in mijn swivels en assen, lekken nog steeds, sterker ik heb het gevoel dat ze harder lekken.
Durf zoiets niet in mijn blok te gooien. Er is ook spul wat je met een soort naaldje op keringen drupt waardoor ze weer soepel worden (als ze zijn verhard door ouderdom). Helpt natuurlijk niet als het slijtage is en ik denk dat ze daarna harder slijten.
fred101
Durf zoiets niet in mijn blok te gooien. Er is ook spul wat je met een soort naaldje op keringen drupt waardoor ze weer soepel worden (als ze zijn verhard door ouderdom). Helpt natuurlijk niet als het slijtage is en ik denk dat ze daarna harder slijten.
fred101
ja hoor, het werkt niet boel gaat alleen maar harder lekken.
CU Gheert
CU Gheert
Positieve ervaring:
Ik weet niet zeker of het Leak-Lock was, maar wel een dergelijk spulletje. (Wit flesje-blauwe tekst).
Dit in de motor gegoten ivm lekkage aan de krukas-kering aan de distributie zijde. Na 2 weken geen lekkage meer gezien. Spulletje is er inmiddels bijna 2 jaar geleden toegevoegd (de olie is dus al ververst) maar lekkage is nog steeds nihil.
Ruben
Ps Het was geen LandRover....
Ik weet niet zeker of het Leak-Lock was, maar wel een dergelijk spulletje. (Wit flesje-blauwe tekst).
Dit in de motor gegoten ivm lekkage aan de krukas-kering aan de distributie zijde. Na 2 weken geen lekkage meer gezien. Spulletje is er inmiddels bijna 2 jaar geleden toegevoegd (de olie is dus al ververst) maar lekkage is nog steeds nihil.
Ruben
Ps Het was geen LandRover....
Ik heb het eens gebruikt voor m'n stuurbekrachtigingshuis, werkte een tijdje goed maar waarschijnlijk was de keerring toch al zo erg versleten dat het soepel maken van de ring niet voldoende was. Uiteindelijk toch de keerring maar vervangen.
T'werkt prima als je het vervangen van keerringen even wilt uitstellen.
succes !
gr.
Jan Aart
T'werkt prima als je het vervangen van keerringen even wilt uitstellen.
succes !
gr.
Jan Aart
´t Is inderdaad een wit flesje met blauwe letters..... Obv jullie ervaringen ga ik dan toch maar aan de klus.... Flesje van 500ml is toch al gauw €25!!
Prettig weekend allemaal.
Prettig weekend allemaal.