Overtocht UK/ Londen
Overtocht UK/ Londen
Hallo, ik ga binnenkort op en neer naar Londen met de 130 voor een verhuizing. Heb even lopen zoeken naar info over goedkope overtochten, weet iemand wat op dit moment de beste/meest voordelige vebinding is? Groeten, Marco.
Re: Overtocht UK/ Londen
De meest goedkope is Oostende - Ramsgate.
Ik betaalde voor een enkeltje slechts 48,00 voor een serie 3
JW
Ik betaalde voor een enkeltje slechts 48,00 voor een serie 3
JW
Bedankt! Ziet er naar uit dat Ramsgate dus de goedkoopste optie is 
Kan alleen niet achterhalen op de site hoe lang de boot er over doet, weet iemand dat toevallig? Gr. Marco

Kan alleen niet achterhalen op de site hoe lang de boot er over doet, weet iemand dat toevallig? Gr. Marco
Ik dacht een uurtje of vier.
Het duurde precies een pilsje, drie hoofdstukken, een diner met koffie toe, een cola tijdens de Green mile en een wandelingtje op het achterdek.
Groetjes
JW
Het duurde precies een pilsje, drie hoofdstukken, een diner met koffie toe, een cola tijdens de Green mile en een wandelingtje op het achterdek.
Groetjes
JW
Het is vijf uur.
voer maar ff een ticket in dan zie je de tijden voorbij komen.
suk6
JW
voer maar ff een ticket in dan zie je de tijden voorbij komen.
suk6
JW
hier de wep van po www.poferries.co en ook van speed www.speedferrie.com ik hoop dat je wat vind daar het per dag kan verschllen en ook op wat voor uur je gaat en terug komt
[www.norfolkline.com]
is ook zeer goedkoop heb net geboekt voor 68 euro voor volgende week
en al voor july landrover met caraven voor 168 euro
gr janko
is ook zeer goedkoop heb net geboekt voor 68 euro voor volgende week
en al voor july landrover met caraven voor 168 euro
gr janko
Naast de Norfolk Line kan je ook DFDS Tor line(Rotterdam-Immingham) of de EXXTOR(Rotterdam-Purfleet) proberen.
Nadeel van deze 3 rederijen is dat het vrachtschepen zijn en maar 12 passagiers mee mogen nemen, bij meer passagiers moet er ook een arts aan boord zijn.
Voordeel is dat ze goedkoop zijn.
Een ander naadeel is dat het gecharterde schepen zijn, met bemanning uit Boogywoogystan enzo, en het eten een ietwat tegen kan vallen.
Alleen de Norfolk gebruikt eigen schepen en het eten was daar wel goed.(heb er jaren gewerkt, maar dat is ook al weer 9 jaar geleden).
Goede reis Eric
Nadeel van deze 3 rederijen is dat het vrachtschepen zijn en maar 12 passagiers mee mogen nemen, bij meer passagiers moet er ook een arts aan boord zijn.
Voordeel is dat ze goedkoop zijn.
Een ander naadeel is dat het gecharterde schepen zijn, met bemanning uit Boogywoogystan enzo, en het eten een ietwat tegen kan vallen.
Alleen de Norfolk gebruikt eigen schepen en het eten was daar wel goed.(heb er jaren gewerkt, maar dat is ook al weer 9 jaar geleden).
Goede reis Eric