ANWB hoezee!
ANWB hoezee!
Vanmorgen ging ik even de Defender controleren voor het evenement in Heerde. Oliepeil, vloeistoffen, bandenspanning enz. Zie ik dat de tankdop raar scheef zit.
Blijkt het slot geforceerd en de vulpijp zit volgepropt met rotzooi. Maar het meest verontrustende was nog dat de diesel bijna tot aan de rand stond terwijl ik bijna zeker wist dat de tank halfleeg was toen ik de laatste keer parkeerde.
Een week geleden lag er nog een paar centimeter sneeuw op de parkeerplaats, vermoedelijk heeft iemand een lading sneeuw door de pijp gestampt.(lachen joh!)
Voor de zekerheid maar niet de motor gestart en de ANWB gebeld, die was er binnen een half uur. Heeft de tank helemaal leeggepompt en jawel, onderin zat meer water dan diesel. Vulpijp gedemonteerd en schoongemaakt. Op 10 liter diesel van de ANWB naar de pomp en volgetankt.
De ANWB man heeft ook nog de leidingen van de tank naar het brandstoffilter schoongemaakt en is bij elkaar zo'n 1,5 uur bezig geweest. Onderwijl gezellig gebabbeld over auto's. Voor mij nooit Route Mobiel!
Ton.
Blijkt het slot geforceerd en de vulpijp zit volgepropt met rotzooi. Maar het meest verontrustende was nog dat de diesel bijna tot aan de rand stond terwijl ik bijna zeker wist dat de tank halfleeg was toen ik de laatste keer parkeerde.
Een week geleden lag er nog een paar centimeter sneeuw op de parkeerplaats, vermoedelijk heeft iemand een lading sneeuw door de pijp gestampt.(lachen joh!)
Voor de zekerheid maar niet de motor gestart en de ANWB gebeld, die was er binnen een half uur. Heeft de tank helemaal leeggepompt en jawel, onderin zat meer water dan diesel. Vulpijp gedemonteerd en schoongemaakt. Op 10 liter diesel van de ANWB naar de pomp en volgetankt.
De ANWB man heeft ook nog de leidingen van de tank naar het brandstoffilter schoongemaakt en is bij elkaar zo'n 1,5 uur bezig geweest. Onderwijl gezellig gebabbeld over auto's. Voor mij nooit Route Mobiel!
Ton.
Re: ANWB hoezee!
vervelend dat soort dingen
gelukkig had je het gezien
groeten joris
gelukkig had je het gezien
groeten joris
Wat een leuke geintje zeg. Ik zou me strak lachen............!
Groetjes Marc 90
Groetjes Marc 90
vuile honden zijn het.
en ja voor mij ook geen route mobiel.
groeten,
Hylke
en ja voor mij ook geen route mobiel.
groeten,
Hylke
Wat een ongein!
Ik heb op mijn 110 een abus slotje op de tankdop zitten... idee?
The Iceman
[www.kennedy.web-log.nl]
Ik heb op mijn 110 een abus slotje op de tankdop zitten... idee?
The Iceman
[www.kennedy.web-log.nl]
Die heb ik er inderdaad niet voor niets opgezet! En natuurlijk ook om te voorkomen dat er diesel uit gehaald wordt...
Met groet, Hans
Met groet, Hans
Hiervoor dank Hans! Sommige moeten er om lachen maar wie het laatst lacht....heeft nog diesel in de tank (oud Laro-met tankdop-slot gezegde
)