de accu's hebben het zo koud
de accu's hebben het zo koud
dag prikkers, heeft het zin, om de accubak te isoleren, scheelt het een graad?
Of als ik nou eens een sjaaltje van ondertapijtrubber om ze heen leg?
't is een idee, groet Martijn en Caroline, 109III1979exl.
Of als ik nou eens een sjaaltje van ondertapijtrubber om ze heen leg?
't is een idee, groet Martijn en Caroline, 109III1979exl.
Re: de accu's hebben het zo koud
Martijn en Caroline,
Aangezien de accus zelf geen noemenswaardige warmte produceren, heeft het volgens mij niet veel zin om de accubak te isoleren. Je zal hooguit een vertraging geven aan het afkoelen, maar als de auto enige tijd in de kou staat, zal de temperatuur van je accus ook naar de buitentemperatuur dalen, ondanks de isolatie.
Groet,
John
Aangezien de accus zelf geen noemenswaardige warmte produceren, heeft het volgens mij niet veel zin om de accubak te isoleren. Je zal hooguit een vertraging geven aan het afkoelen, maar als de auto enige tijd in de kou staat, zal de temperatuur van je accus ook naar de buitentemperatuur dalen, ondanks de isolatie.
Groet,
John
heb de accus op een dikke rubberen ondergrond staan en het scheelt echt wel hoor iets afnemen met de kou doen ze wel maar nu een stuk minder.
mario
mario
Dat hebben we nu ook gedaan, die leger rubbertjes waren geheel vergaan.
grt Martijn en Caroline
grt Martijn en Caroline
mn onderkantligt echt bedekt met 1cm dik rubber en heb er ook nog omheen staan tegen tocht en dergelijke werkt bij mij prima........
groet mario
groet mario
Dag,
Het heeft geen zin de accu te isoleren als hij lange tijd niet gebruikt wordt. Als je zorgen heb over de accu, koop dan een lader met de mogelijkheid te druppelladen.
Kijk ook eens op www.conrad.nl
Als je bang bent dat de accu bevriesd kun je ook een klein lampje laten branden.
zelf ben ik niet voor het aanbrengen van isolatie. Als er wat zuur op lekt heb je later een gat in je plaatwerk.
Groet,
Jan Heman
Het heeft geen zin de accu te isoleren als hij lange tijd niet gebruikt wordt. Als je zorgen heb over de accu, koop dan een lader met de mogelijkheid te druppelladen.
Kijk ook eens op www.conrad.nl
Als je bang bent dat de accu bevriesd kun je ook een klein lampje laten branden.
zelf ben ik niet voor het aanbrengen van isolatie. Als er wat zuur op lekt heb je later een gat in je plaatwerk.
Groet,
Jan Heman