Dag Freunden.
Had ik mn boutje voor oliepomp TD% gechecked.
Krijg ik een massive olielekkage in return!
Lekkere deal.
Blijkt nu bij nadere inspectie dat de nieuwe carterpanpakking net niet de goeie is.
In alle opwinding dat de reparatie zo voorspoedig liep niet voldoende nagekeken.
Hij leek mooi op de pan aan te sluiten, maar de gaten dus niet en waardoor hij scheef is getrokken (bleek na loshalen) waardoor afsluiting natuurlijk nooit ging.
Waar haal ik zsm een pakking vandaan die wel past op een 2001 Def. TD5 blok???
Ik kan nu de klus niet afmaken en ook niet rijden.
Hilfe Hilfe!!
Help!! Pakking gezocht
Re: Help!! Pakking gezocht
kan je 't niet ff tijdelijk fixen met vloeibare pakking?
Gr,
Mrc
Gr,
Mrc
Mijn idee Marc, vloeibare pakking.
Hier in Sassenheim (ZH) heb ik wel een busje voor je staan.
Succes,
Richard.
Hier in Sassenheim (ZH) heb ik wel een busje voor je staan.
Succes,
Richard.
Ja ik heb zelf ook wel vloeibare pakking maar ik vermoedde dat dat niet zou houden.
Vrij groot oppervlak.
En ik heb eigenlijk geen zin om dat ding er weer onderuit te halen om er een definitieve goeie pakking onder te plakken.
Of zou vloeibare goed houden?
Cheers
Vrij groot oppervlak.
En ik heb eigenlijk geen zin om dat ding er weer onderuit te halen om er een definitieve goeie pakking onder te plakken.
Of zou vloeibare goed houden?
Cheers
Hoe groter het oppervlak des te beter zal het houden. houd je goed aan de voorschriften. Eers ontvetten ed, dan opbrengen, beetje aandraaien en nu 'n uurtje vastzetten 
Marc

Marc
houd beter dan welke pakking dan ook,
Heb mijn motor in elkaar gezet zonder pakking waar dan ook, zelfs geen kleppendekelpakking. Alleen een beetje sliconenpakking. En als k zeg overal, bedoel ik ook de carterpan en bijvoorbeeld waterpomp.
Heb een bus voor je in Helmond.
Suc-6, Bart van Partner.
Heb mijn motor in elkaar gezet zonder pakking waar dan ook, zelfs geen kleppendekelpakking. Alleen een beetje sliconenpakking. En als k zeg overal, bedoel ik ook de carterpan en bijvoorbeeld waterpomp.
Heb een bus voor je in Helmond.
Suc-6, Bart van Partner.