Kilnkt me heeeeel vreemd in de oren... Met de hand oppompen omdat het filter verstopt zit, en bij een bocht valt ie weer stil? Bij verstopping denk ik dat ie niet meer loopt, ookal pomp je me tde hand op, maar mischien kan het wel. Die man van de ANWB acht ik hoger in kennis dan mezelf, maar ik mag hopelijk wel mijn twijfel over deze uitspreken.
Ik heb niet zo paraat wat er wel aan de knikker kan zijn, maar ik ben eerlijk en geef toe te denken dat het niet aan een verstopt filter ligt.
Wel weet je zelf het beste of je filter wel eens flink verstopt kan zijn, en dat zou natuurlijk nog steeds kunnen....

En dat kan ook problemen veroorzaken natuurlijk.
Zuigt er ergens lucht aan? Om maar iets te noemen? Enne, is het al lang geleden dat het brandstoffilter is vervangen, goh, 20 jaar zeg je??? Is nooit verkeerd om even te doen. En de overige filters?

Ik zit je wel werk aan te praten he? Onderhoud = behoud. Zorg aub wel netjes voor het mooie beestje! Dat verdient ie. Dus hop, niet meer op de nominatie laten staan en DOEN. En neem wat meer mee dan alleen het filter.
Succes,
Sander Lelieveld
"Snorkel" - 110 ex-Mariniers 1989 2.5D n/a
<a href="[snorkel.runde.nl] src="[snorkel.runde.nl];
[snorkel.runde.nl]