Dag 1:
- Verwijderen duistere printplaatjes en onduidelijke relais en waarschuwingstoeter voor het licht.
- Van één relais weten we niet waar die voor is (schema's vergeten...), soms doet ie het wel soms doet ie het niet.
- Als gevolg (denk ik) hiervan werken de knipperlichten helemaal niet meer (néé dat relais is niet van de knipperlichten!). Maar dat is altijd beter dan dat je knipperlichten het toerental van de motor bepalen niet waar.
- Ook het pompje van de ruitenwisser vloeistor heeft het begeven.
- Op enig moment start de auto helemaal niet meer... Solenoïd overleden!
- Snel bij RB te BR een nieuwe gehaald, volgens Aad K. een fluitje om te installeren.
- We krijgen de solenoïd niet geplaatst, gelukkig en geheel toevallig komt Aad K. op de koffie. Hij weet raad: verwijder de startmotor maar even dan kan je er beter bij!
- Startmotor verwijderd, solenoïd geplaatst (met dank aan Aad K.) en startmotor weer terug (lijkt best makkelijk als je het zo leest

- Auto start weer, knipperlichten doen niks.
- 't Is mooi geweest we gaan naar huis.
Dag 2:
- Lang leve de schema's: het relais is van de achterruit verwarming, niet al te best meer dus meteen vervangen.
- Het pompje maakte niet goed massa, draait weer. Het tweede pompje voor de achterruit is duidelijk wel overleden (komt later wel).
- Achterruitverwarming gerepareerd (clipje terug gesoldeerd met wat kunst en vliegwerk).
- Oh ja, om onverklaarbare redenen doen de knipperlichten het weer. Misschien een wat gammele schakelaar?
- De ramen kunnen niet echt open en dicht, deze weer wat gangbaarder gemaakt. Later blijkt de motor van de deurvergrendeling het raam halverwege tegen te houden. Nou ja, ik deed m'n raam toch nooit ver open

- Aad G. begint eindelijk met de centrale deurvergrendeling en de startonderbreker. De draden voor de speakers worden meteen meegenomen.
- Ik monteer ondertussen een nieuwe antenne, klinkt de radio toch wat beter.
- Hoewel voorzien van schema's snappen we er samen de ballen van. Na veel gepruts en getop werkt alles naar behoren. Alleen het waarschuwingslampje brandt op het verkeerde moment... Namelijk met de deuren ontgrendeld en starblokkering uitgeschakeld! Lampje ontkoppeld, zoeken we nog uit.
- Om voor ons onverklaarbare redenen heeft nu het klokje de geest gegeven en doet de voltmeter raar. Ook dat zie ik later wel weer...
- Dashboard er weer in, deurpanelen gemonteerd, op naar huis.
- Nog even niet, één koplamp doet niks. Stekker los, dus accu er uit, stekker vast, rijden maar.
- Onderweg blijkt de temperatuur meter van het water raar te doen, lijkt meer op een toerenteller! Ook de schakelaar van de elektrische fan doet niks meer... Ik vermoed hier toch ergens een massaprobleem... Of anders een massa problemen!
- Ben vast nog wat vergeten, Aad G. vult wel aan.
Aad G. onwijs bedankt! Vond het een leerzaam, maar bovenal ook een gezellig weekend.