laadbak hi-cap

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
hanzel

laadbak hi-cap

Bericht door hanzel »

ola!

na een tijdje weg geweest tezijn. heb ik jullie raad weer nodig.
in mijn laadbak van mijn 110 hi-cap zitten aan de voorkant dus bij de cabine aan de bovenkant gaatjes met een soort 8 vormige veertjes alof ze iets zouden borgen. heeft iemand enig idee waar ze voor dienen.
ik was op het eiland boa-vista in cabo verde en heb daar een 90 gehuurd voor een dag en na een paar uur rijden begon het lampje van de temperatuur van de olie te branden. welke olie is dit dan? de temp van de motor was okay en er zat ook voldoende olie in dus is het dan de dif olie ofzo?

chau!
hanzel.
gaan er nog mensen naar de start van parijs dakar in lisboa kijken?
ambu aart en ik wel.
paniek

Re: laadbak hi-cap

Bericht door paniek »

Klopt. Dat uniek mechaniek dient om de canvas-huif vast te zetten en werkt als volgt: Aan de voorzijde van de huif zijn een soort zakjes genaaid waar je een speciaal aluminium hoekprofiel in moet stoppen. Dat hoekprofiel zet je dan met vier klikborginkjes aan de laadbak vast.

Dit mechaniek kan niet anders dan origineel Land Rover zijn.

PaNiek
hanzel

Bericht door hanzel »

ola! herr paniek.
wat als je deze profielen niet heb.
origineel kosten deze vast een vermogen bij laro, ik schat 150 euro voor een setje van vier.
andere sugesties.
chau!
hanzel.
paniek

Bericht door paniek »

Troost: Als je geen huif hebt, heb je het profiel (het is er slechts 1, niet 4) niet nodig.

Hij maakt onderdeel uit van de huifstangenset. Ik herinner mij niet dat die set extreem duur was,

Succes
PsNirk
hanzel

Bericht door hanzel »

ola!
ik heb dus wel een probleem.
ik heb een nieuwe huif en ik dacht een komplete buizen frame.
maar nu blijkt dat er iets ontbreekt.
hoe ziet dat ding er uit zou je misschien een fote kunnen maken van dat ding en even willen plaatsen of tekenen en scanen.
bvd
hanzel. chau!
Plaats reactie