binnenverlichting
binnenverlichting
In mijn /onze 300tdi zit binnen verlichting die langzaam uit zou moeten gaan .maar hij blijft branden in de handmatige stand fel en in de door de deurscakelaars bediende stand wat flauwer ,de deur schakelaars nagekeken.die doen het zover ik dat kan kontroleren .zit er ergens een brok elecronica die ik of doorkan lussen,zo dat als ik in de auto stap niet in het donker zit .of een nieuw vertragertje kan kopen dat ik weer heel lux langzaam verduister.gr anton o
Re: binnenverlichting
Heb je ook de schakelaar van de achterdeur nagekeken. 
Even voor de duifelijkheid
Het binnenlicht blijft dus ook branden als je de motor gestart hebt.
Frans Bonnes

Even voor de duifelijkheid
Het binnenlicht blijft dus ook branden als je de motor gestart hebt.
Frans Bonnes
ja het brand altijd tenzij ik het schakelaartje om zet en die op de achterdeur ben ik niet vergeten .dus pieker even verder frans .ik denk dat er ergens een brokje electronika zit dat niet werkt maar waar.anton o
Kan dus ook zijn dat een van de draadjes van de deurkontakten massa maakt op een plek waar dat niet hoort.
Binnenlicht is als ik het goed heb toch massa geschakeld.
Of dat er een schakelaar blijft hangen, veertje gebroken.
Frans Bonnes
Binnenlicht is als ik het goed heb toch massa geschakeld.
Of dat er een schakelaar blijft hangen, veertje gebroken.
Frans Bonnes
klopt en de vertraging zit dacht ik in het alarmsysteem. Lijkt me een goede kans dat er ergens een massa wordt gemaakt en dat geeft het zelfde effect als een schakelaar die blijft hangen. Doe de deur eens open. Als je timer defect is moet de lamp blijven branden. Gaat hij na 8 minuten uit dan zit er een sluiting. Bij mij had ik het zelfde. Ze gingen niet uit en ook gloeien. Maar daar had een of andere #$%monteur bij de trekhaakmontage wat draadjes verwisseld.
Fred101
Fred101