Terreindag voor groepen
Terreindag voor groepen
Hé modderliefhebbers,
Ik heb laatst gesproken met Rangie over savin of sevin
Dat is een organisatie welke terreindagen in Land Rovers organiseerd.
Ik wil voor mijn bedrijf kijken of dit haalbaar is.
Het animo van het personeel is er wel maar nu nog de beurs.
Weet iemand waar ik informatie kan opvragen over welke dagen, prijzen, arrengementen etc.
Jan Moesman No Mud
Re: Terreindag voor groepen
Dank Steven,
's kijken of ik mijn collega's ook een dag van hun leven kan bezorgen.
Jan Moesman
hoi Jan
mocht het nou niet lukken om te gaan rijden met je personeel, heb ik misschien een alternatief voor je. voor meer info mail me dan even prive.
groet
janzzen
mocht het nou niet lukken om te gaan rijden met je personeel, heb ik misschien een alternatief voor je. voor meer info mail me dan even prive.
groet
janzzen
Hey Jan zou je dat nou wel doen.
Ha die Jan
Kan je in jouw bedrijf niet beter bij gevulde koeken houden.
Als je je personeel aan een laro laat ruiken, en ze zelfs de mud in laat gaan(daar zijn ze natuurlijk wel voor gemaakt) is het einde natuurlijk zou.
Krijgie allemaal van die modderkarren op je terrein, zitten ze dag en achter de prikpagina.
Tja 'tis natuurlijk maar wat je wil.
We zullen van jouw personeel dus geen rooksignalen krijgen van uit België(waar ze vastzitten).
Zou dit initiatief niet in alle CAO's vastgelegt moeten worden (begin ik een offroadrijschool).
Groeten aan koek en koffie(nog geen cognac)denkend Theo Kaufmann/Disco
Ha die Jan
Kan je in jouw bedrijf niet beter bij gevulde koeken houden.
Als je je personeel aan een laro laat ruiken, en ze zelfs de mud in laat gaan(daar zijn ze natuurlijk wel voor gemaakt) is het einde natuurlijk zou.
Krijgie allemaal van die modderkarren op je terrein, zitten ze dag en achter de prikpagina.
Tja 'tis natuurlijk maar wat je wil.
We zullen van jouw personeel dus geen rooksignalen krijgen van uit België(waar ze vastzitten).
Zou dit initiatief niet in alle CAO's vastgelegt moeten worden (begin ik een offroadrijschool).
Groeten aan koek en koffie(nog geen cognac)denkend Theo Kaufmann/Disco
Sevan is niet de enige hoor! (wel de duurste)
Kijk ook eens bij www.offroadadventures.nl of vvc almere en landrover experience.
Kijk ook eens bij www.offroadadventures.nl of vvc almere en landrover experience.