Heeft iemand ervaring met het (tijdelijk) repareren van kapotte koppakking met producten als thermagasket <a href=http://www.thermagasket.com>link</a>?
Of wellicht een ander product (valma, bars leaks)?
Ik weet dat de pakking vervangen etc. beter is, maar bij de onderhavige auto niet meer de moeite waard,,,
Dennis (van Heidi)
Ervaring met Thermagasket?
Re: Ervaring met Thermagasket?
Hoi Dennis,
Hoewel ik geen ervaring heb met Thermagasket lijkt het dat de werking hetzelfde is als Bars Leaks.
Deze producten stromen uit het lek om vervolgens hard te worden.
Tot zover haat het goed.
Het kan echter ook gebeuren dat het product hard wordt in een klein vaatje (een bijna verstopte leiding). Nu was door de verstopping de doorstroming al niet goed, de problemen beginnen pas echt als er plaatselijk geen koeling meer is.
Het is dus niets meer dan een lap middel. Als je voor een paar eurie dat risico wilt nemen, ok.
Ik weet niet om wat voor een auto het gaat, maar een koppakking is veel sleutelwerk en weinig kosten voor het materiaal.
Apke
www.larrie.nl
Hoewel ik geen ervaring heb met Thermagasket lijkt het dat de werking hetzelfde is als Bars Leaks.
Deze producten stromen uit het lek om vervolgens hard te worden.
Tot zover haat het goed.
Het kan echter ook gebeuren dat het product hard wordt in een klein vaatje (een bijna verstopte leiding). Nu was door de verstopping de doorstroming al niet goed, de problemen beginnen pas echt als er plaatselijk geen koeling meer is.
Het is dus niets meer dan een lap middel. Als je voor een paar eurie dat risico wilt nemen, ok.
Ik weet niet om wat voor een auto het gaat, maar een koppakking is veel sleutelwerk en weinig kosten voor het materiaal.
Apke
www.larrie.nl
Het is een Carina II uit 87. Vooral tegen het sleutelen zie ik op...
Heb verhalenn gelezen over bars leaks, maar nog geen over dat Thermagasket... vandaar mijn vraag.
Dennis
Heb verhalenn gelezen over bars leaks, maar nog geen over dat Thermagasket... vandaar mijn vraag.
Dennis
het werk valt wel mee hoor, alleen als je kop krom of gescheurd is. Maar voor zo'n carina barst het van de sloopspullen.
Ik heb van dat antileak spul in mijn assen geprobeerd maar het lekte net zo hard door. Wel ooit in een radiateur geprobeerd en dat werkte.
Fred101
Ik heb van dat antileak spul in mijn assen geprobeerd maar het lekte net zo hard door. Wel ooit in een radiateur geprobeerd en dat werkte.
Fred101