ik moet even iets kwijt
ik moet even iets kwijt
Ben net terug van een klant in de Ardennen, klant woont vrij afgelegen
Ben bijna bij klant zie ik 2 Defenders 90 ( vrij nieuwe) stil staan in het bos
Ik rij door was wat aan de late kant, mijn zaken bespreking duurt bijna
2,5 uur op weg terug zie ik die 2 nog steeds staan.
Parkeer mijn auto langs de weg loop die richting uit.
Blijken het 2 nederlandse Defenders te zijn.
Muurvast alle 2. Bestuurders schrokken zich kapot toen ik tevoorschijn kwam
Je mag in België niet van de verharde weg af, op straffe van hoge boetes.
De twee heren kwamen uit Brabant. Voor alle duideliikheid 2 auto's en 2 heren
De voorste was zeg maar tot aan zijn raamstijl in een gat gedoken.
Het diesel blok was gestopt met lopen(zat geen snorkel op) De lier voorop
deed ook niks meer (accu was ondertussen leeg).
De tweede Defender daarvan was de lierkabel gebroken.
En bij het los trekken van nummer een is het achterdiff. gesneuveld.
De 2 heren waren met een grote handlier bezig om daar uit te komen.
Die 2 zagen er niet zo fris meer uit moet ik zeggen.
Waren wel die-hards hadden Landrover-kleding aan tot de horloges aan toe.
Hadden ook geen bereik met hun GSMmetjes.
Toen ik zei dat ik ook een 4x4 bij me had, was hun eerste reactie:" Met een
Volvo of X5 kun je hier niet eens komen". Toen(achteraf gezien) was ik al verrast van de toon waarop dat gezegt werd. (Voor alle duidelijkheid ik was op een zakelijke trip dus in 3delig grijs) Ik heb geantwoord dat ik mijn auto even ging
halen. Jaja je doet maar was hun antwoord.
Ik heb mijn auto gestart 4wd ingeschakeld en ben naar hun toe gereden.
Ik rij Toyo HZJ73 oftewel Frp top verhoogd sperren lier alles d'r op en d'r aan.
En nu komt het: ik kom er aan rijden, die 2 zien mij aankomen wisselen
een paar woorden en op het moment dat ik uitstap zegt een van die 2:
" WIJ HEBBEN NET OVERLEGD, MAAR WIJ WILLEN NIET DOOR
JOUW GEHOLPEN WORDEN JIJ MET JE TOYO".
Ik heb nog geprobeert met :"hoe denk je hier dan uit te komen??"
"DIT IS NIET JOUW PROBLEEM" was het antwoord.
Mijn mond viel gewoon in de modder, ik was zo overdonderd dat ik daar
nog even heb gestaan. Ik ben ingestapt en ben weggereden en die
2 hebben zich omgedraaid en zijn verder gegaan met ploeteren.
Ik heb mijn zakelijke route afgemaakt maar bij iedere bespreking spookte
die 2 door mijn hoofd.
Ik was om 19.45 uur thuis heb onder het avond eten met wat 4x4 vrienden
gebeld. En eigenlijk kan ik het nog niet geloven als iemand met zo'n verhaal
aankwam moest ik toch eens even in zijn ogen kijken voordat ik het zou geloven.
Maar ik moet het toch even kwijt, ik snap het gewoon niet, ik heb echt geen
enkele toespeling gemaakt over Landrover of over die 2 figuren.
Ik heb niks gezegd waarover ze kwaad konden worden.
Maar ze wilden niet geholpen worden door iemand die een Toyo rijdt.
En eigenlijk behoef ik op mijn mailtje geen reactie.
Groetjes John
Ben bijna bij klant zie ik 2 Defenders 90 ( vrij nieuwe) stil staan in het bos
Ik rij door was wat aan de late kant, mijn zaken bespreking duurt bijna
2,5 uur op weg terug zie ik die 2 nog steeds staan.
Parkeer mijn auto langs de weg loop die richting uit.
Blijken het 2 nederlandse Defenders te zijn.
Muurvast alle 2. Bestuurders schrokken zich kapot toen ik tevoorschijn kwam
Je mag in België niet van de verharde weg af, op straffe van hoge boetes.
De twee heren kwamen uit Brabant. Voor alle duideliikheid 2 auto's en 2 heren
De voorste was zeg maar tot aan zijn raamstijl in een gat gedoken.
Het diesel blok was gestopt met lopen(zat geen snorkel op) De lier voorop
deed ook niks meer (accu was ondertussen leeg).
De tweede Defender daarvan was de lierkabel gebroken.
En bij het los trekken van nummer een is het achterdiff. gesneuveld.
De 2 heren waren met een grote handlier bezig om daar uit te komen.
Die 2 zagen er niet zo fris meer uit moet ik zeggen.
Waren wel die-hards hadden Landrover-kleding aan tot de horloges aan toe.
Hadden ook geen bereik met hun GSMmetjes.
Toen ik zei dat ik ook een 4x4 bij me had, was hun eerste reactie:" Met een
Volvo of X5 kun je hier niet eens komen". Toen(achteraf gezien) was ik al verrast van de toon waarop dat gezegt werd. (Voor alle duidelijkheid ik was op een zakelijke trip dus in 3delig grijs) Ik heb geantwoord dat ik mijn auto even ging
halen. Jaja je doet maar was hun antwoord.
Ik heb mijn auto gestart 4wd ingeschakeld en ben naar hun toe gereden.
Ik rij Toyo HZJ73 oftewel Frp top verhoogd sperren lier alles d'r op en d'r aan.
En nu komt het: ik kom er aan rijden, die 2 zien mij aankomen wisselen
een paar woorden en op het moment dat ik uitstap zegt een van die 2:
" WIJ HEBBEN NET OVERLEGD, MAAR WIJ WILLEN NIET DOOR
JOUW GEHOLPEN WORDEN JIJ MET JE TOYO".
Ik heb nog geprobeert met :"hoe denk je hier dan uit te komen??"
"DIT IS NIET JOUW PROBLEEM" was het antwoord.
Mijn mond viel gewoon in de modder, ik was zo overdonderd dat ik daar
nog even heb gestaan. Ik ben ingestapt en ben weggereden en die
2 hebben zich omgedraaid en zijn verder gegaan met ploeteren.
Ik heb mijn zakelijke route afgemaakt maar bij iedere bespreking spookte
die 2 door mijn hoofd.
Ik was om 19.45 uur thuis heb onder het avond eten met wat 4x4 vrienden
gebeld. En eigenlijk kan ik het nog niet geloven als iemand met zo'n verhaal
aankwam moest ik toch eens even in zijn ogen kijken voordat ik het zou geloven.
Maar ik moet het toch even kwijt, ik snap het gewoon niet, ik heb echt geen
enkele toespeling gemaakt over Landrover of over die 2 figuren.
Ik heb niks gezegd waarover ze kwaad konden worden.
Maar ze wilden niet geholpen worden door iemand die een Toyo rijdt.
En eigenlijk behoef ik op mijn mailtje geen reactie.
Groetjes John
Re: ik moet even iets kwijt
Nou, die krijg je wil hoor John.
Ik denk dat die twee erg onfatsoenlijk zijn geweest naar een behulpzame man en wat mij betreft heb je gelijk. Nou rijd ik een Rang en ik had er niet over gepiekerd om de blub in te gaan, maar wat jij hebt aangeboden verdiend eigenlijk een ...........................PRIKKERSTICKER............ voor moed, geduld en kameraadschap
Dit zijn geen larorijders in hun hart
Dit zijn arrogante kwasten die inderdaad in de stront mogen zakken en daar is op een of andere mooie manier gehoor aan gegeven.
Het leuke is dat je gezien hebt dat het vrij nieuwe waren.
Let wel, mensen met vrij nieuwe kunnen een auto uit liefde hebben gekocht maar deze heben zeker problemen met de inhoud van de broek.
Sta jij in de blub, ik help
Sta ik in de blub, Toyota of niet,TOP, zo'n hulp.
Jan Moesman
Ik denk dat die twee erg onfatsoenlijk zijn geweest naar een behulpzame man en wat mij betreft heb je gelijk. Nou rijd ik een Rang en ik had er niet over gepiekerd om de blub in te gaan, maar wat jij hebt aangeboden verdiend eigenlijk een ...........................PRIKKERSTICKER............ voor moed, geduld en kameraadschap
Dit zijn geen larorijders in hun hart
Dit zijn arrogante kwasten die inderdaad in de stront mogen zakken en daar is op een of andere mooie manier gehoor aan gegeven.
Het leuke is dat je gezien hebt dat het vrij nieuwe waren.
Let wel, mensen met vrij nieuwe kunnen een auto uit liefde hebben gekocht maar deze heben zeker problemen met de inhoud van de broek.
Sta jij in de blub, ik help
Sta ik in de blub, Toyota of niet,TOP, zo'n hulp.
Jan Moesman
wat een omhooggevallen hufters zeg!
bah!
ach trek het je maar niet teveel aan. je kunt beter lachen dat zij dikke schade hebben en jij niet
bah!
ach trek het je maar niet teveel aan. je kunt beter lachen dat zij dikke schade hebben en jij niet

Hee John,
Wat een eikels!
Mij mag je altijd lostrekken hoor!!!
Ik heb niets tegen toyo's of andere merken....
Ik vindt het juist erg leuk dat jij met een Toyo meeleest en geniet van het saamhorigheids gevoel van dti "landrover" prikbord! Dat dat kan en gezellig is vindt ik juist het mooie aan landrovers! en die omhoog gevallen kerels, laat ze lekker staan!
Groet Bowy
ps als ik een toyo zie zwaaien, zwaai ik ook gewoon terug hoor!
Wat een eikels!
Mij mag je altijd lostrekken hoor!!!
Ik heb niets tegen toyo's of andere merken....
Ik vindt het juist erg leuk dat jij met een Toyo meeleest en geniet van het saamhorigheids gevoel van dti "landrover" prikbord! Dat dat kan en gezellig is vindt ik juist het mooie aan landrovers! en die omhoog gevallen kerels, laat ze lekker staan!
Groet Bowy
ps als ik een toyo zie zwaaien, zwaai ik ook gewoon terug hoor!
John,
zou ik vast komen te zitten dan zou ik maar wat graag geholpen willen worden door je !
En kom jij een keer vast te zitten, dan hoop ik dat ik je kan komen helpen.
Succes,
en blijf het helpen aanbieden (wie weet ook uit eigenbelang)
zou ik vast komen te zitten dan zou ik maar wat graag geholpen willen worden door je !
En kom jij een keer vast te zitten, dan hoop ik dat ik je kan komen helpen.
Succes,
en blijf het helpen aanbieden (wie weet ook uit eigenbelang)
Mr Toyo 't is fijn als je in de problemen bent dat je dan wordt geholpen.
Het getuigd natuurlijk van de bewuste olifant in de porselijnkast.
deze hill was duidelijk wel to steep, en de ditch overduidelijk to deep.
Let op hier komt het: het getuig natuurlijk ook wel van moed dat jij met een toyo je mengt in ons larogezwam.
Samenvattend: je zou een hele goede laro chauffeur zijn.
Kunnen we je niet overhalen wij zijn veel gezelliger, hebben lieters koffie en ook nog gevulde koeken (ok sommige van ons lopen in rokjes rond, tja je kan niet alles hebben).
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Het getuigd natuurlijk van de bewuste olifant in de porselijnkast.
deze hill was duidelijk wel to steep, en de ditch overduidelijk to deep.
Let op hier komt het: het getuig natuurlijk ook wel van moed dat jij met een toyo je mengt in ons larogezwam.
Samenvattend: je zou een hele goede laro chauffeur zijn.
Kunnen we je niet overhalen wij zijn veel gezelliger, hebben lieters koffie en ook nog gevulde koeken (ok sommige van ons lopen in rokjes rond, tja je kan niet alles hebben).
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Ja ik kan het ook niet begrijpen van deze twee personen. Ik zou de hulp maar al te graag in ontvangst genomen hebben en de soort auto doet er dan absoluut niet toe. Ik denk inderdaad dat je hier te maken hebt gehad met mensen met "te veel" geld. Hebben een keer een stukje gezien van de Camel Trophy jaren geleden en dachten dat ook te kunnen met hun wagens. De kleding zullen ze er wel bij hebben gekregen.
Ik kan je maar een ding vertellen en ik hoop dat je het zult geloven. Ik denk dat dit niet de mensen zijn die je hier op het prikbord tegenkomt!!
Dat je je woede hier even wilt uiten begrijp ik voor 100%. Ik hoop dat als je nog een keer laro-rijders tegenkomt die vast zitten je er niet van laat weerhouden om te helpen door deze ervaring!
Jeroen
Ik kan je maar een ding vertellen en ik hoop dat je het zult geloven. Ik denk dat dit niet de mensen zijn die je hier op het prikbord tegenkomt!!
Dat je je woede hier even wilt uiten begrijp ik voor 100%. Ik hoop dat als je nog een keer laro-rijders tegenkomt die vast zitten je er niet van laat weerhouden om te helpen door deze ervaring!
Jeroen
Helaas is dit wat je in alle voertuig genres tegenkomt.. Ik heb het meer dan vaak genoeg met motor rijden gehad, door snobs die op hun gloedje nieuwe Hardly Ablesons (of clonen daarvan), gehuld in hun ditto Harldy Ableson (of cloon) kleding, met Hardly Ableson geurtjes en Live to ride chrome troep (met franjes..) op een hete zomerdag zich verheven voelen boven een stuk langharig tuig op een Japanse (nu allemaal tegelijk: He bah!) race motor... Waar zijn zij als het min 10 is met sneeuw? Mijn broertje heeft precies hetzelfde. Hij haalde toen hij 18 was zijn vliegbrevet. Hij is bijzonder gemotiveerd om piloot te worden. Hij staat een keer in de vliegclub in Lelystad wijselijk zijn mond te houden terwijl een overbetaalde zak hooi die middenin zijn midlife crisis zo nodig moet leren vliegen hem staat te vertellen hoe het allemaal moet. Met 4 uur op zijn logboek. Ondertussen zit mijn inmiddels 20 jarige broertje op ruim 100 uur.
Voor diegenen die Harley klonen rijden op allen maar de warmere dagen in het jaar, ik heb hier geen slechte bedoelingen mee, sterker nog, ik zie jullie graag aankomend seizoen! Mijn punt is dat de minderheden van mensen met een schrijnend tekort aan aandacht, zelfrespect en eigendunk het moeilijk maken voor de rest. Kortom, het gaat niet om wat er gereden wordt, maar wie er achter het stuur zit. Zodra ik mijzelf in de toekomst genadeloos vast ga zetten, dan is alle hulp welkom, al is het zelfs zo'n bijzonder stoere 4x4 Panda! Al moet ik toegeven dat een Toyota een iets gerustellender gezicht is (overigens, ik ben stiekem toch echt ook wel een Toyo fan.. Ik rij namelijk een Yamaha motor, en Yamaha heeft in een grijs verleden motorblokken voor Toyota sportwagens gemaakt..).
John, als ik ooit zo'n zak word, sleep dan mijn voertuig juist verder de troep in, wil je?
Voor diegenen die Harley klonen rijden op allen maar de warmere dagen in het jaar, ik heb hier geen slechte bedoelingen mee, sterker nog, ik zie jullie graag aankomend seizoen! Mijn punt is dat de minderheden van mensen met een schrijnend tekort aan aandacht, zelfrespect en eigendunk het moeilijk maken voor de rest. Kortom, het gaat niet om wat er gereden wordt, maar wie er achter het stuur zit. Zodra ik mijzelf in de toekomst genadeloos vast ga zetten, dan is alle hulp welkom, al is het zelfs zo'n bijzonder stoere 4x4 Panda! Al moet ik toegeven dat een Toyota een iets gerustellender gezicht is (overigens, ik ben stiekem toch echt ook wel een Toyo fan.. Ik rij namelijk een Yamaha motor, en Yamaha heeft in een grijs verleden motorblokken voor Toyota sportwagens gemaakt..).
John, als ik ooit zo'n zak word, sleep dan mijn voertuig juist verder de troep in, wil je?
Trek het je niet aan.
Als je iemand kan helpen is dat prima, maar als het merk van je auto niet deugt.
Zouden ze bij pech de ANWB ook wegsturen als die met een VW Polo aankomt ?
Als je iemand kan helpen is dat prima, maar als het merk van je auto niet deugt.
Zouden ze bij pech de ANWB ook wegsturen als die met een VW Polo aankomt ?
Ach duidelijk een te hoog testosteron gehalte en veel geld maar niet kunnen rijden.
Trouwens Toyota terrein auto's zijn bijna zo oud als Land rover. Ik zou ook best wel een oude landcruiser willen bezitten
Maar ja nu is het land rover geworden.
Wordt ik nu verbannen naar www.toyota.statpagina.nl? haha
Ach ja over dat soort lui kan je boeken vol schrijven en dat hebben de psychologen ook wel gedaan....
Maar wel een mooi verhaal
Groet,
Martin
Trouwens Toyota terrein auto's zijn bijna zo oud als Land rover. Ik zou ook best wel een oude landcruiser willen bezitten

Wordt ik nu verbannen naar www.toyota.statpagina.nl? haha
Ach ja over dat soort lui kan je boeken vol schrijven en dat hebben de psychologen ook wel gedaan....
Maar wel een mooi verhaal

Groet,
Martin
Ola Johnio!!
Volgens mij heeft fet geen @!#$ met je auto te maken maar met je 3delig pak.
Als je een gezellig rokje aan had gehad dan hadden ze echt heel anders gereageerd. Geloof mij maar!
Adios Henk.
p.s. Het kan ook familie zijn geweest van The Green no Mud.
Volgens mij heeft fet geen @!#$ met je auto te maken maar met je 3delig pak.
Als je een gezellig rokje aan had gehad dan hadden ze echt heel anders gereageerd. Geloof mij maar!
Adios Henk.
p.s. Het kan ook familie zijn geweest van The Green no Mud.
Zouden de "mannen" nog bezig zijn?
Of zijn ze thuis hun wonden aan het likken zijn en stoere verhalen vertellen?
Groet, Hendrik.
LR 88 SIII en TOYOTA LANDCRUISER BJ40
Wordt ik nu nog wel geholpen???????
Of zijn ze thuis hun wonden aan het likken zijn en stoere verhalen vertellen?
Groet, Hendrik.
LR 88 SIII en TOYOTA LANDCRUISER BJ40
Wordt ik nu nog wel geholpen???????
Re: Hoogmoed komt voor den val
John,
Ik vind dat je gedaan hebt wat een goed 4x4 eigenaar hoort te doen en dat heeft niets met merken te maken.
Waarschijnlijk zijn de "heren" die je tegen gekomen ben van het (naar hun idee) superieure LR-ras die alleen maar bij de LR-dealer kopen en onderhouden en zich slechts kleden in de GEAR-shop van betreffende dealer.
En laat dat nou net alles zijn wat niets met het Land Rover gevoel te maken heeft!!
Ongetwijfeld kom je die "heren" ook hier niet tegen op het prikbord en al zeker niet op Land Rover club events bij diverse verenigingen.
Dit zijn de snoevers die het voor ons verpesten.
John, als Toy rijder, vind ik, dat jij DE pluim van het prikbord verdient en ik hoop van ganser harte dat wanneer wij een Prikbord terreindag hebben jij erbij zult zijn.
Al was het alleen maar om van onze koek en koffie te kunnen genieten.
Ik ben blij dat je je hart gelucht hebt bij ons en ons een warm hart toedraagt.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Ik vind dat je gedaan hebt wat een goed 4x4 eigenaar hoort te doen en dat heeft niets met merken te maken.
Waarschijnlijk zijn de "heren" die je tegen gekomen ben van het (naar hun idee) superieure LR-ras die alleen maar bij de LR-dealer kopen en onderhouden en zich slechts kleden in de GEAR-shop van betreffende dealer.
En laat dat nou net alles zijn wat niets met het Land Rover gevoel te maken heeft!!
Ongetwijfeld kom je die "heren" ook hier niet tegen op het prikbord en al zeker niet op Land Rover club events bij diverse verenigingen.
Dit zijn de snoevers die het voor ons verpesten.
John, als Toy rijder, vind ik, dat jij DE pluim van het prikbord verdient en ik hoop van ganser harte dat wanneer wij een Prikbord terreindag hebben jij erbij zult zijn.
Al was het alleen maar om van onze koek en koffie te kunnen genieten.
Ik ben blij dat je je hart gelucht hebt bij ons en ons een warm hart toedraagt.
Door mij wel...... ik probeer toch iedereen te helpen... zodat als ik zelf eens in de @!#$ zit een ander misschien mij ook helpt.
Martin
Martin
Wat zeg je dat toch weer mooi 
Wordt er gewoon emotioneel van.... en ben het er helemaal mee eens
Martin
En nu wordt het toch eens bedtijd.... wil morgen mijn 24V koffiezetter monteren eens kijken of de accu's het houden....

Wordt er gewoon emotioneel van.... en ben het er helemaal mee eens
Martin
En nu wordt het toch eens bedtijd.... wil morgen mijn 24V koffiezetter monteren eens kijken of de accu's het houden....
niet te geloven, zo's reactie van mensen die zover in de @!#$ zitten. duidelijk mensen zich met wat geld een "Stoere mannen" image aangekocht hebben.
ze zijn dus flink door de mand gevallen want je leest hier dus dat er niet echt veel mensen zijn die het met hun eens zijn.
oh ja, over de Toyota Land Cruiser, ik heb een paar mnd geleden een HELE oude gezien (in de USA). die kon je zo naast een Serie 1 zetten.
ik weet niet wanneer de eerste Land Cruiser gemaakt is maar je kon duidelijk zien dat ze goed de Willy's GP (Jeep) bekeken hebben net als ene firma Landrover uit Engeland met hun ontwerpen.
Yuri
SIII 109D
ze zijn dus flink door de mand gevallen want je leest hier dus dat er niet echt veel mensen zijn die het met hun eens zijn.
oh ja, over de Toyota Land Cruiser, ik heb een paar mnd geleden een HELE oude gezien (in de USA). die kon je zo naast een Serie 1 zetten.
ik weet niet wanneer de eerste Land Cruiser gemaakt is maar je kon duidelijk zien dat ze goed de Willy's GP (Jeep) bekeken hebben net als ene firma Landrover uit Engeland met hun ontwerpen.
Yuri
SIII 109D
Koffie 'k spits m'n oren vrouwtje zeg gaat pitten mogge weer een dag.
vannacht snakken naar cafeine mogge foto d'r bij zoeken(rij je gewoon klem voor een bakkie)
Slaap wel Weterusten Snaveltjes toe
Theo Kaufmann/Disco
vannacht snakken naar cafeine mogge foto d'r bij zoeken(rij je gewoon klem voor een bakkie)
Slaap wel Weterusten Snaveltjes toe
Theo Kaufmann/Disco
spits?... nee doe maar een sprits.... en ja ik lig er nog steeds niet in..... Maar ja ik heb geen vroutje die zegt dat ik moet gaan pitten. Zou misschien wel verstandig zijn als ik er wel een had. Mij klemrijden moet geen probleem zijn... hij staat morgen gewoon voor de deur... en ik er in... aan de koffie... haha
Verder nodig ik iedereen uit die langs wil komen. Alleen vlissingen is wel een pokke eind rijden denk ik.
Eerst eens testen of mijn 20 ampere zekeringen het houden... de koffie zetter trekt 15 Ampere. Als dit lukt bou ik er nog een magnetron in... 40A en een koelkast 4A ...haha
Zie [www.waeco.com]
Maar ik heb denk ik stevigere bumpers.... dus je bent gewaarschuwd.
Groet,
Martin
Verder nodig ik iedereen uit die langs wil komen. Alleen vlissingen is wel een pokke eind rijden denk ik.
Eerst eens testen of mijn 20 ampere zekeringen het houden... de koffie zetter trekt 15 Ampere. Als dit lukt bou ik er nog een magnetron in... 40A en een koelkast 4A ...haha
Zie [www.waeco.com]
Maar ik heb denk ik stevigere bumpers.... dus je bent gewaarschuwd.
Groet,
Martin
Re: Hoogmoed komt voor den val / Opprikker
En voor dat je het weet hebben we de "opprikker van de maand".
Maar ik wil niemand op een idee brengen.
Groet
Maar ik wil niemand op een idee brengen.
Groet
De landcruiser is ook al 50 jaar oud ondertussen.... alleen ziet er tegenwoordig zoals zo veel off roads er uit als een modern plastic koekblik waar je bang mee bent om ook maar mee naast de weg te gaan staan. Toyota zit wel in de Formule 1 dus ik stel voor om volgend jaar ook met een Land Rover team in de Formule 1 te gaan .... dan kopen we Jos Verstappen weg en maken zo een goede kans voor een top 5 kwalifikatie. 
Of grijp ik nu te ver.... ? Want dan doen we het in 2 jaar.
Martin
Military Land Rover half-ton SIII FFR

Of grijp ik nu te ver.... ? Want dan doen we het in 2 jaar.
Martin
Re: Hoogmoed komt voor den val / Opprikker
Jammer dat we de kentekens niet hebben.. is wel makkelijker zoeken.
Martin
Martin
Trek het jezelf niet aan. Ik rij zelf een Range Rover en kom uit Brabant en kan je wel vertellen dat die onfatsoenlijke lieden (zeeeeer genuanceerd uitgedrukt) absoluut niet model staan voor de gemiddelde LARO rijder of brabander.
Ik hoop dat; a: De rijkswacht ze heeft ontdekt en ze een flinke bon heeft gegeven.
b: Bij het uittrekken van de auto, die spontaan in 2 stukken is getrokken.
c: De beide "heren" een dusdanige rekening overhouden aan het geheel, met bijbehorend baalgevoel dat zij spontaan besluiten NOOOOIT meer een LARO te willen. Zijn wij tenminste ook van dat ophooggevallen TUIG af.
Mocht jij ooit vastzitten (lijkt mij zo te lezen moeilijk) ik help graag. Zit ik vast, alle hulp is welkom.
Ik hoop dat; a: De rijkswacht ze heeft ontdekt en ze een flinke bon heeft gegeven.
b: Bij het uittrekken van de auto, die spontaan in 2 stukken is getrokken.
c: De beide "heren" een dusdanige rekening overhouden aan het geheel, met bijbehorend baalgevoel dat zij spontaan besluiten NOOOOIT meer een LARO te willen. Zijn wij tenminste ook van dat ophooggevallen TUIG af.
Mocht jij ooit vastzitten (lijkt mij zo te lezen moeilijk) ik help graag. Zit ik vast, alle hulp is welkom.
Ik had denk ik niet eens mijn auto gehaald, maar bij de eerste aanblik van zulke losers ze een fijne voortzetting toegewenst.
Groet, Jan F.
Groet, Jan F.
Hoi John
Ik denk dat je een van de weinigen toyo rijders bent die het voor mekaar krijgt om
een hele blad zijde te vullen op het landrover prikbord.
Denk wel dat je trouwens de slechtste (4x4?) rijders uit je hele loop baan bent tegen gekomen.
Heb je geen tijd om vandaag even terug te rijden met foto toestel misschien staan
ze er nog .
Dit zijn trouwens ook de figuren die het voor de echte 4x4 rijders verpesten
vreemd he dat we op steeds minder plekken welkom zijn voor onze hobby.
Groetjes Bob.
Ik denk dat je een van de weinigen toyo rijders bent die het voor mekaar krijgt om
een hele blad zijde te vullen op het landrover prikbord.
Denk wel dat je trouwens de slechtste (4x4?) rijders uit je hele loop baan bent tegen gekomen.
Heb je geen tijd om vandaag even terug te rijden met foto toestel misschien staan
ze er nog .
Dit zijn trouwens ook de figuren die het voor de echte 4x4 rijders verpesten
vreemd he dat we op steeds minder plekken welkom zijn voor onze hobby.
Groetjes Bob.
Het is triest dat het merk van een auto bepaalt hoe we met elkaar omgaan.
De mens in de auto is toch belangrijker dan het vervoersmiddel?
Hoe kijken we naar elkaar, zien we elkaar als Larorijders, Toyotarijders enz., of als mensen die vrijelijk gekozen hebben voor een bepaald merk auto?
In dit geval waren twee mensen in nood, geen twee laro's, onze toyota vriend had aandacht voor deze twee mensen en heeft daarom goed gehandeld. De twee Larorijders zagen niet John, maar alleen zijn toyota, ze zagen John gewoon niet staan. Hier worden we niet vrolijk van, maar geloof me John het gros van de Larorijders zou zo niet gereageerd hebben.
Namens alle Larorijders bedankt voor de hulp die jij bereid was aan te bieden, en mocht je zelf in de problemen komen, wij staan voor je klaar!
Met vriendelijke groet,
Jan
De mens in de auto is toch belangrijker dan het vervoersmiddel?
Hoe kijken we naar elkaar, zien we elkaar als Larorijders, Toyotarijders enz., of als mensen die vrijelijk gekozen hebben voor een bepaald merk auto?
In dit geval waren twee mensen in nood, geen twee laro's, onze toyota vriend had aandacht voor deze twee mensen en heeft daarom goed gehandeld. De twee Larorijders zagen niet John, maar alleen zijn toyota, ze zagen John gewoon niet staan. Hier worden we niet vrolijk van, maar geloof me John het gros van de Larorijders zou zo niet gereageerd hebben.
Namens alle Larorijders bedankt voor de hulp die jij bereid was aan te bieden, en mocht je zelf in de problemen komen, wij staan voor je klaar!
Met vriendelijke groet,
Jan
John gemaild
Ik heb zojuist de auteur van dit bericht even een mail gestuurd, voor het geval dat hij niets meer met Laro-rijders te maken wil hebben. Ik hoop namelijk dat hij wel even alle reacties leest die er op zijn verhaal zijn gekomen.
Jeroen
Jeroen
Re: John gemaild
Jeroen,
dat had niet gehoeven want John is een vaste bezoeker van ons prikbord en laat zich door een idiote actie van 2 over het paard getilde jup`s niet van de wijs brengen.
PS: plaats de inhoud van het mailtje even op het prikbord
dat had niet gehoeven want John is een vaste bezoeker van ons prikbord en laat zich door een idiote actie van 2 over het paard getilde jup`s niet van de wijs brengen.
PS: plaats de inhoud van het mailtje even op het prikbord
Henk, ik weet niet goed met welke contekst ik deze opmerking moet verwerken.
Ik heb het ook liever niet over mijn familie en hoop ook dat het ook niet door anderen wordt gedaan.
Jan Moesman
Ik heb het ook liever niet over mijn familie en hoop ook dat het ook niet door anderen wordt gedaan.
Jan Moesman
Re: John gemaild
Hoi Aad,
Het mailtje kan ik niet meer terug halen. Ik gebruik hotmail en heb niet ingesteld dat de verzonden items bewaard moeten blijven. Het kwam in ieder geval op het volgende neer:
Hoi John,
Ik heb je stukje gelezen op het forum van landrover.startpagina.nl. Ik heb hierop, net als heeeeeeeel veel andere, meteen gereageerd dat dit niet te geloven is. Dit in geen echte Laro-rijder. Ik schrijf je even deze mail omdat ik hoop dat je even de reacties van andere Laro-rijders leest. Ik kan me namelijk voorstellen dat je niet meer op het pribord komt kijken door deze ervaring.
Zoiets was het op hoofdlijnen in ieder geval. Maar goed, John blijkt een trouwe bezoeker te zijn. Dat wist ik even niet. Ik dacht voor het geval dat John hier nooit meer een kijkje neemt, want iemand mag niet met deze geachte blijven rondlopen. (of beter gezegd: rondrijden)
Jeroen
Het mailtje kan ik niet meer terug halen. Ik gebruik hotmail en heb niet ingesteld dat de verzonden items bewaard moeten blijven. Het kwam in ieder geval op het volgende neer:
Hoi John,
Ik heb je stukje gelezen op het forum van landrover.startpagina.nl. Ik heb hierop, net als heeeeeeeel veel andere, meteen gereageerd dat dit niet te geloven is. Dit in geen echte Laro-rijder. Ik schrijf je even deze mail omdat ik hoop dat je even de reacties van andere Laro-rijders leest. Ik kan me namelijk voorstellen dat je niet meer op het pribord komt kijken door deze ervaring.
Zoiets was het op hoofdlijnen in ieder geval. Maar goed, John blijkt een trouwe bezoeker te zijn. Dat wist ik even niet. Ik dacht voor het geval dat John hier nooit meer een kijkje neemt, want iemand mag niet met deze geachte blijven rondlopen. (of beter gezegd: rondrijden)
Jeroen
Ola Jan!
Bedoel er niks mee, maar omdat die twee kerels helemaal vast stonden in mud etc. moest ik gelijk aan green no mud denken. That's all!
Adios Henk.
Bedoel er niks mee, maar omdat die twee kerels helemaal vast stonden in mud etc. moest ik gelijk aan green no mud denken. That's all!
Adios Henk.
Ok, Henk, maar pas op hoor want ik duw je op een dag waarop wij elkaar tuurlijk een keertje treffen in de prut.
Offeehh zal ik toch maar een extra jurkje meenemen??
Jan
Offeehh zal ik toch maar een extra jurkje meenemen??
Jan
Jan zorggie dan wel datt'r een sleepoog aan je stropdas zit
groeten nog hoetende en proestende Theo Kaufmann/Disco
groeten nog hoetende en proestende Theo Kaufmann/Disco
soms schaam ik me landroverrijder te zijn maar soms schaam ik me ook om brabander te zijn en soms schaam ik me man te zijn. heeft dit iets met de auto waarin zij reden te maken? nee natuurlijk niet als ze in een toyo hadden gereden hadden hadden zee geen hulp van een landroverrijder gewild want een landrover is k*t. het zijn gewoon eikels en eikels heb je in laro's maar zelfs ook in toyo's. er is natuurlijk altijd oorlog tussen de merken maar niet op een kwaaie manier. ik zal ook een duitser lostrekken als hij vaststaat en dat zelfs als hij in een toyota rijd.
misschien staan ze er nog wel, als je er over een paar weken voobijkomt. als ze er nog staan laat het dan even weten er zijn er hier op het prikbord nog zat die wat goedkope onderdelen kunnen gebruiken. keep up the good work en weet je wat ik heb er natuurlijk wel niets over te zeggen maar ik nodig je uit voor het prikkers weekend mocht dat er ooit van komen, ik denk aan de reacties te zien zullen er daar nieet veel op tegen zijn en wie weet kom je die heren ook nog wel tegen laat het dan weten dan kunnen we ze buiten gooien en van het prik bord verbannen
misschien staan ze er nog wel, als je er over een paar weken voobijkomt. als ze er nog staan laat het dan even weten er zijn er hier op het prikbord nog zat die wat goedkope onderdelen kunnen gebruiken. keep up the good work en weet je wat ik heb er natuurlijk wel niets over te zeggen maar ik nodig je uit voor het prikkers weekend mocht dat er ooit van komen, ik denk aan de reacties te zien zullen er daar nieet veel op tegen zijn en wie weet kom je die heren ook nog wel tegen laat het dan weten dan kunnen we ze buiten gooien en van het prik bord verbannen