uitlaat ombouwen: waar/hoe/wie?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Durk

uitlaat ombouwen: waar/hoe/wie?

Bericht door Durk »

prikkers,

Mijn nieuwe y-stuk van een 3.9 uitlaat moet ietwat worden omgebouwd, de pijp die op de middendemper komt moet 8,5 cm opschuiven (hart-hart) naar de chassisbalk toe. Tevens moet de flens van m'n oude 3.5 uitlaat overgezet worden. Deze past precies met een stukje oude buis(3 mdn oud) IN de dikkere buis van de 3.9 uitlaat.

Kan een smederij zoiets, waarvoor moet ik daar zijn?

Durk

regio Leeuwarden
Serious IIa

Re: uitlaat ombouwen: waar/hoe/wie?

Bericht door Serious IIa »

Zoiets is niet al te moeilijk om zelf te doen, mits beetje handig met lasapparaat. Beetje garage moet het ook kunnen.

Eventueel kun je mij ook wel even mailen kan wel eens kijken of ik een avondje tijd heb om dat voor je te fixen.

<b>Cheers Bowy</b>

<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
kiepke

Bericht door kiepke »

ben jij ook bezig om je kat te verwijderen of alleen kapot, ben het ook van plan om mijn kat te sparen en er een ander op onder te monteren maar heb nog niet genoeg geinformeerd hoe of wat

mvg wim
Durk

Bericht door Durk »

Ik ben een vervangende motor aan 't monteren, 3.5. carb, met 3.9 uitlaatspruitstukken. Nieuwe Y-pipe gemonteerd van de 3.9, deze moet eigenlijk geknoopt worden op mijn zgan midden/einddemper van m'n 3.5 uitlaat die er net een paar maand onder zit.

en dit past NET NIET

Durk
kiepke

Bericht door kiepke »

ik heb een 3.5 i met kat ik wil mijn pijp waar de dubbele kat in zit eraf en gebruiken voor de ckeuring en rijden met een vervangende y-pijp
zodat ik geen risico loop met het terrein rijden dat ik een duren kat moet kopen
en dan de achterdemper er ook af en met een bocht werken naar de zijkant
, misschien nog andere nokkenas erin , nog eens 2'' verhogen en dan leuke banden eronder in plaats van die 235/85r16 bfg muds, andere voorbumper maar dat komt op zijn tijd nog weleens dus ook nog genoeg te doen

mvg wim
Stumpertje

Bericht door Stumpertje »

En een andere achterbumper ?
janzzen

Bericht door janzzen »

eps, in ?hogezand? als ik me niet vergis, als er ruimte is kunnen ze heel veel daar!

janzzen
Durk

Bericht door Durk »

Bowy,

bedankt voor het aanbod! ik wacht nog ff m'n zwager af, ik hou 't in 't achterhoofd

Durk
kiepke

Bericht door kiepke »

dat ook ,klopt deze steekt te ver uit mvg wim
Plaats reactie