Voor de liefhebber:
Bij de Slegte in Zwolle ligt voor 15 euro op de afdeling gebruikt:
Piet Olyslager manual LANDROVER serie 2 en 2 a.
Het is een dun boekje, gedrukt in de engelse taal, uitgifte 1963, maar voor de collectionair misschien toch interessant.
henk kr
te koop manual
Re: te koop manual
Henk,
bedankt voor de tip.
Ik ben de gelukkige eigenaar geworden en tevens van het ernaast staande, uit 1967 stammende, onderhoudsboekje.
Daarin wordt o.a. op aandoenlijke wijze uitgelegd waar die stangen met die gele en rode knop (in ca. 15 tekeningetjes) voor dienen en welk hendeltje voor de koude/minder koude lucht (5 tekeningetjes) in welke richting moet worden bewogen.
Je hebt er dus helemaal niets aan ....en dat voor euro 15 per stuk...maar ja er staat LandRover op, dus kan je niet zonder !
bedankt voor de tip.
Ik ben de gelukkige eigenaar geworden en tevens van het ernaast staande, uit 1967 stammende, onderhoudsboekje.
Daarin wordt o.a. op aandoenlijke wijze uitgelegd waar die stangen met die gele en rode knop (in ca. 15 tekeningetjes) voor dienen en welk hendeltje voor de koude/minder koude lucht (5 tekeningetjes) in welke richting moet worden bewogen.
Je hebt er dus helemaal niets aan ....en dat voor euro 15 per stuk...maar ja er staat LandRover op, dus kan je niet zonder !
Re: te koop manual
Fred
Ik had al wel in de gaten dat ik iemand met deze tip blij zou kunnen maken.
Zelf bij een stadwandelingen denk ik landrover!!
Je bent er dus direct heen gegaan ?
Inderdaad schandalige prijzen bij de Slechte.
groet
henk kruims
Ik had al wel in de gaten dat ik iemand met deze tip blij zou kunnen maken.
Zelf bij een stadwandelingen denk ik landrover!!
Je bent er dus direct heen gegaan ?
Inderdaad schandalige prijzen bij de Slechte.
groet
henk kruims