relatieprobleem

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Stumpertje

relatieprobleem

Bericht door Stumpertje »

En die van mij heeft een relatieprobleem: elke keer als ie een larootje tegenkomt die in de penarie zit gooit ie zijn lijntje uit, heeft ie even verbinding, tot die ander weer op eigen wielen verder kan, en dan wordt het lijntje weer verbroken...........
't zijn net mensen hè
P&O109V8+RR

Re: relatieprobleem

Bericht door P&O109V8+RR »

doet-ie 't wel veilig Marco?

gr.
peter
peter109D

Bericht door peter109D »

en heeft ie wel het goede rubber om en
1 voor reserve???

groet`n peter109D
Stumpertje

nog iets wat me opvalt: het is wel een beetje een kouwe kikker. Je moet d'r heel veel moeite voor doen voor ie een beetje ontdooit, en echt warm wordt ie nooit met die extra oliekoeler van 'm . Hij heeft af en toe een raar luchtje bij zich, wast zich wat weinig, doet wat uit de hoogte naar andere auto's, en doet z'n klep niet makkelijk open.
Misschien moet ie in therapie, zo af en toe eens met wat soortgenoten voor een ontspannen boswandeling ervaringen uitwisselen.
ROBB

Bericht door ROBB »

Als je erover wilt praten tijdens een boswandeling Marco....laat het dan maar even weten. Maar m.i heb jij het probleem en niet je tuutje ;-)
Stumpertje

ik organiseer wel een LRHS LandRover Healing Sessie hier in het bos

Yomarco
ROBB

Bericht door ROBB »

kunnen we samen uithuilen ok???
hoor de datum wel ! :-) :-)

robb
Zandrovertje

Bericht door Zandrovertje »

Ook ik wil je hier graag in blij staan.

Groetjes Zandrovertje
hobbeltje

Bericht door hobbeltje »

marco,

ik begrijp dat de situatie erg is, dat je je zorgen maakt, dat je wilt helpen maar niet goed weet hoe, dat je het kereltje weer op het juiste pad wilt krijgen, dat je zijn sociale kanten verder wilt ontwikkelen zodat hij algemeen aanvaard wordt, etc...maar....feit is dat de door je omschreven karaktereigenschap in z'n genen zit, krijg je er niet zomaar uit. Denk dat het kereltje ook om aandacht vraagt, (nog) meer liefde van jouw kant, doe je best eens om meer komplimentjes te geven, af en toe een aai over de wings in plaats van de gebruikelijke schop onder z'n nato haak.
denk dat het kereltje ook te maken heeft met een minderwaardigheidscomplex, zeg nou zelf...heeft hij zijn toegekende naam al geheel verwerkt of alleen maar verdrongen? Onderschat verdrongen emoties niet beste marco.

begin er eens mee om op een ongebruikelijk tijdstip, bijvoorbeeld 's-nachts, en vergezeld van meerdere lotgenoten, een flinke wandeling te organiseren. je zult zien dat stumpertje het best wel zal waarderen dat zijn baasje, op een tijdstip waarop hij andere activiteiten wil ontplooien, toch tijd vrij maakt voor het kereltje. tevens kan het kereltje ervaringen uitwisselen met zijn soortgenoten, hij zal gaan inzien dat hij niet de enige is die walmt en uit de hoogte doet. voor de bestwil van het kereltje...nodig hierbij zoveel mogelijk lotgenoten uit, velen zullen stumpertje een warm hart toedragen en present zijn, ook al hebben we betere dingen te doen.

En Marco, doe het niet voor ons.....doe het voor stumpertje
ik wens je veel succes toe om je relatieprobleem uit de wereld te helpen, hoor het wel als je verdere hulp nodig hebt.

geert-jan
Stumpertje

wauw:
tijd voor een avondje uit ja!
Wie pakt de handschoen op?
Vlug, anders ben ik het zelf
hobbeltje

Bericht door hobbeltje »

ha marco,

wil de handschoen wel 'n keer opnemen, heb hier echter wat meer tijd voor nodig,
op korte termijn haal ik dit dus niet, wil echter wel meehelpen, vele handen....kunnen stumpertje het snelst helpen

groeten
geert-jan
Plaats reactie