We hebben zojuist een andere Laro gekocht. Na 4 jaar een ninety 2,5d NA te hebben gereden, hebben we nu een Disco 1 V8i gekocht. Wat een rust in die auto zeg
Helaas is het geel kenteken en moet het grijs en op lpg worden.
Vandaar de volgende vragen:
- Wie heeft er info mbt het grijs maken van de auto? Kunnen er gewoon aluminium panelen op de plaats van de ruiten. Of is er over nagedacht door iemand en heb ik een "officiële" ombouwset nodig.
- Wat mag een nieuwe lpg installatie incl. installatie ongeveer kosten?
Gr. Menno R.
(ik zal wel aan een nieuwe emailadres moeten )
Jippie weer een DiscoPrikker!!! van harte met de nieuwe aanschaf!
foto foto.!!
vreemde vraag mischien maar waarom heb je nu een gele gekocht om om te bouwen naar grijs?? Bij de vleet worden er grijze aangeboden voor weinig sinds de herziening van de grkent.regels.
je moet de ruiten blinderen door ze te vervangen door vasteplaten welke onlosmakelijk verbonden moeten worden met de auto.
Tsja, waarom een geel kenteken? We hadden er al een aantal bewonderd en deze was het beste tot nu toe. De meeste van die leeftijd (1990) zijn er erg slecht aan toe. Tevens hebben de meeste grijskentekens toch wel meer kilometers gemaakt.
hou er wel rekening mee dat de meeste bedrijven in het verleden het tussenschot verder naar de stoelen plaatste dan strikt noodzakelijk is voor de regels ik heb de mijne bijna 20cm verder naar achteren kunnen plaatsen en toch aan de eisen voldaan voordeel als je iets langer bent dan de gemiddelde mens
nee de mijne is gewoon benzine wand ik rij niet zoveel en ik heb hem alleen verhoogd 2'' met bfg mud maar ik heb 7 persoons en wil dat zo houden dus voor mij is het toch geen goedkope auto heb geen bedrijf ik rij ong 1-7 maar licht voetje
in elk geval gefeliciteerd met je aankoop ( effe de knuppel in het hoenderhok ) en tja wat moet ik zeggen het is de ideale basis vooe een een ECHTE offroader want volgens de kenners een 100 inch wielbasis is DE basis voor een ideale offroader vergeef me het sarcasme