Onderdelen kopen?
Onderdelen kopen?
Mijn project is zover dat er weer onderdelen op kunnen i.p.v af.
Nu kijk ik een beetje rond en merk dat er onwijs veel verschil in prijzen zit.
De meeste zullen zeggen je moet naar ron gaan maar die heeft ook niet alles nieuw.
Waar kan ik het beste terecht?
Hoor de naam budget parts vaak vallen.
Kortom waar kun je nieuwe onderdelen kopen voor een schappelijke prijs?
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Nu kijk ik een beetje rond en merk dat er onwijs veel verschil in prijzen zit.
De meeste zullen zeggen je moet naar ron gaan maar die heeft ook niet alles nieuw.
Waar kan ik het beste terecht?
Hoor de naam budget parts vaak vallen.
Kortom waar kun je nieuwe onderdelen kopen voor een schappelijke prijs?
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Re: Onderdelen kopen?
Wat dacht je van Paddock Spares in Engeland. Met versturen erbij vaak nog goedkoper dan hier in Nederland.
Maar ja Edammer kaas is weer hier goedkoper.
Steven
Maar ja Edammer kaas is weer hier goedkoper.
Steven
Ola Dude!
Als we met meerdere mensen tegelijk een order plaatsen dan wordt het ook nog goedkoper.
Adios Henk (minister van financien)
Als we met meerdere mensen tegelijk een order plaatsen dan wordt het ook nog goedkoper.
Adios Henk (minister van financien)
R.B. te B en R kan ook onderdelen voor je bestellen, en hij claimt goedkoop te zijn ! (zie z'n site er maar op na).
Bij Budget heb ik goede ervaringen, wel is het zo dat Land Rover nog wel eens van onderdelen nummer wil veranderen en dat is weer lastig bij opzoeken en bestellen (dan helpt alleen een officiële dealer, maar die zijn schreeuwend duur)
Bij Paddock heb ik nog nooit iets besteld, maar ik ben zeker van plan het eens uit te proberen.
Succes
Bij Budget heb ik goede ervaringen, wel is het zo dat Land Rover nog wel eens van onderdelen nummer wil veranderen en dat is weer lastig bij opzoeken en bestellen (dan helpt alleen een officiële dealer, maar die zijn schreeuwend duur)
Bij Paddock heb ik nog nooit iets besteld, maar ik ben zeker van plan het eens uit te proberen.
Succes
Hoe zit het met de risico's en de levertijd uit engeland.
Want daar heb ik ook al aan gedacht maar beschikt niet over een creditkaart.
Heb net een prijsopgave gevragt voor remtrommels de een vraagt 47 en de andere 34, vind ik al een erg groot verschil.
Maar Steven jij hebt ervaring met het kopen bij paddocks?
Als we wat meer kopen scheelt dat ook in verzendkosten neem ik aan.
Ik heb nog wel het nodige nodig.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Want daar heb ik ook al aan gedacht maar beschikt niet over een creditkaart.
Heb net een prijsopgave gevragt voor remtrommels de een vraagt 47 en de andere 34, vind ik al een erg groot verschil.
Maar Steven jij hebt ervaring met het kopen bij paddocks?
Als we wat meer kopen scheelt dat ook in verzendkosten neem ik aan.
Ik heb nog wel het nodige nodig.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Ik heb op dit moment even niks nodig. Maar het werkt heel eenvoudig bij Paddock je kan het gewoon overboeken, bij de bank weten ze precies hoe dat moet, en daar helpen ze je wel. Het heet geloof ik euro pay.
Op de Website van Paddock staan alle bankgegevens die je nodig hebt.
Ze versturen het via UPS en je krijgt dan een trackingnumber zodat je op internet via UPS kan zien waar je pakketje uithangt.
Engeland is geen bananenrepubliek (hoewel) en Paddock is volgens mij een van de grootste onderdelen leveranciers.
geloof mij, het is echt appeltje eitje en je hebt je spullen binnen.
Steven
Op de Website van Paddock staan alle bankgegevens die je nodig hebt.
Ze versturen het via UPS en je krijgt dan een trackingnumber zodat je op internet via UPS kan zien waar je pakketje uithangt.
Engeland is geen bananenrepubliek (hoewel) en Paddock is volgens mij een van de grootste onderdelen leveranciers.
geloof mij, het is echt appeltje eitje en je hebt je spullen binnen.
Steven
Ik ben dit weekeinde net bij Paddock geweest.
Leuk vriendelijk familiebedrijf met Pa en Moe achter de balie.
Ze hebben erg veel in huis en als je een klein onderdeeltje laat zien kan hij zonder blikken en blozen vertellen waar jij het uit gehaald hebt. Denk er wel om dat je niet blind op de nummers moet bestellen omdat er regelmatig verschillen zitten tussen RHD en LHD. Mail het RHD nummer dat je wilt hebben en zeg dat het voor LHD is.
Ik ga op korte termijn dingen bijbestellen en als mensen mee willen doen zodat we de portokosten kunnen delen vind ik het prima.
Groet, Hendrik.
Leuk vriendelijk familiebedrijf met Pa en Moe achter de balie.
Ze hebben erg veel in huis en als je een klein onderdeeltje laat zien kan hij zonder blikken en blozen vertellen waar jij het uit gehaald hebt. Denk er wel om dat je niet blind op de nummers moet bestellen omdat er regelmatig verschillen zitten tussen RHD en LHD. Mail het RHD nummer dat je wilt hebben en zeg dat het voor LHD is.
Ik ga op korte termijn dingen bijbestellen en als mensen mee willen doen zodat we de portokosten kunnen delen vind ik het prima.
Groet, Hendrik.
Hebben die ook een website wat ik kan die niet vinden in de lijst of ik kijk scheel?
Alvast bedankt en ook ik wil nog wel het een en ander bestellen.
Groetjes een 109 serie III benzine ex leger LRArno
Alvast bedankt en ook ik wil nog wel het een en ander bestellen.
Groetjes een 109 serie III benzine ex leger LRArno
Ik heb het adres al gevonden toch bedankt en ik wil nog wel bestellen.
Ik haal alles bij Vis'landrover supplies in Scheveningen.
In de 15 jaar dat ik daar mijn spullen haal is er nog nooit iets fout gegaan.
Qua prijs zijn zij niet al te duur.
Extra voordeel Job levert ook 101 fc onderdelen.
Dennis B
In de 15 jaar dat ik daar mijn spullen haal is er nog nooit iets fout gegaan.
Qua prijs zijn zij niet al te duur.
Extra voordeel Job levert ook 101 fc onderdelen.
Dennis B
Volgens mij betrekt RB bij de bovengenoemde leveranciers en ook wel bij gewone autobedrijven.
Ik heb het idee dat hij niet al te duur is.
Voordeel je kan alles vragen eventueel bij hem sleutelen(krijggie wel aanwijzingen, geen koffie).
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Ik heb het idee dat hij niet al te duur is.
Voordeel je kan alles vragen eventueel bij hem sleutelen(krijggie wel aanwijzingen, geen koffie).
Groeten Theo Kaufmann/Disco
En hij verkoopt het of voor dezelfde prij of goedkoper dan budgetparts of Vis, in ieder geval meestal 9 van 10 keer!
ik heb de beste ervaring bij Vis in scheveningen, hij heeft heel veel, vaak goedkoper dan BP en zaterdags open