Ik heb een range rover gekocht in zwitserland, nu wil ik eigenlijk het liefst met de auto terug rijden en heb hier een tijd geleden wat over gelezen, maar kan het helaas niet terug vinden. Mijn plan is dus op het vliegtuig naar zwitserland te stappen, daar met platen op de auto de reis naar nl aanvangen. Wie kan mij vertellen wat ik hiervoor doen moet.
Groeten Kees
invoer kenteken
Re: invoer kenteken
Bel onderstaande man op en vertel hem je verhaal. Ik heb hem vandaag nog gesproken (is mijn achterbuurman) en hij kan 7 daags kentekens uitgeven + verzekering. Voorwaarde is wel dat je de auto een jaar bij hem verzekerd (+/- 75 euro per jaar).
Advies Verzekerd!
Postbus 6, 7957 ZG, de Wijk,
telefoon 0522- 44 14 44
Succes Bas
Advies Verzekerd!
Postbus 6, 7957 ZG, de Wijk,
telefoon 0522- 44 14 44
Succes Bas
hey thnx,
Dat zou mooi geregeld zijn. en voor dat geld, beter dan met een kar op en neer te tuffen.
Groeten Kees
Dat zou mooi geregeld zijn. en voor dat geld, beter dan met een kar op en neer te tuffen.
Groeten Kees
Kees,
Ik weet niet precies wat het 7 daags kenteken kost, verzekering voor een jaar is in ieder geval rond de 75 euro. Maar kenteken is vast goedkoper dan op en neer met een kar. Laat je ervaring in ieder geval ook even op het prikbord achter!!
grt Bas
Ik weet niet precies wat het 7 daags kenteken kost, verzekering voor een jaar is in ieder geval rond de 75 euro. Maar kenteken is vast goedkoper dan op en neer met een kar. Laat je ervaring in ieder geval ook even op het prikbord achter!!
grt Bas