Beste Prikborders,
Ik heb een weekend (vrijdag tot zondag) heerlijk liggen / staan / hangen / zitten sleutelen (demontageauto is gedemonteerd, en ik ben nu van 2 motoren 1 goede aan het maken.... ). Verder is de verkoop van onderdelen lekker van start gegaan en heb ik inmiddels al een gedeelte van mijn vriendins investering terug kunnen betalen. Ik heb echter nog het een en ander liggen wat wat mij betreft nog nar een ander baasje op zoek is....
- achterbak (die StaWag bak waar de achterste bankje op zitten met tankdop, etc.)
- achterdeur StaWag
- bullbar
- chassis (kan worden geleverd met NL 6 cil. kenteken..., er is al aan gelast (nieuw achterbalk en outtriggers, maar heeft nu geelaswerk meer!)
- dasboard plaatje (series II)
- deurklinken (nog 1 zonder slot en 2 met slot)
- hoofdremcilinder
- koppelingscilinders (master 1x en slave 2x (series IIa))
- teller met dagteller (!!)
- pedalen (koppeling, rem en gas)
- radiator paneel
- ruitensproeierreservoir + pompje
- schutbord (sIIa 6 cil. helemaal hard, geen laswerk!!!)
- stoelframes (2x voor op schuifrails)
- stuurhuis (RHD)
- 1x stuurstang (van stuurhuis naar hulpstuurhuis)
- dak (tropendak + klepjes, iz.g.s.)
- 2x tunnelkappen
- 2 versnellingsbakken (1x series II, kort geleden gereviseerd, compleet met tussenbak, 4x4 en handrem inrichting en 1x series III, gedeeltelijk gereviseerd, eveneens compleet)
- handremhendel series IIa
- 3x vloerplaten (1x groot en 2x klein)
- voorraam
- voorstoelen (luxe series stoelen, 2x rugleuning en 2x zitting)
- wings (incl. traanplaat, series IIa dus koplampen in de wings maar geen gaten in de zijkant!)
- zijstrips (voor onder de dorpels)
- oliebad luchtfilter + frame
- zonnekleppen
- paneel voor achter de zitbak.
Daarnaast heb ik nog een complete en zeer zware uitgevoerde PTO lier met lierbumper liggen en een PTO met stangenwerk voor een 110. De lier past ook op een series de PTO zelf op alle 90/110/defenders en het stangenwerk is geschikt voor 110.
Mocht je interesse hebben in een van de bovenstaande onderdelen laat het dan ff weten (06-25064614, na 18:00) of (schoffie@dds.nl) dan kunnen we wat afspreken. Ik woon in Raalte (omgeving Deventer / Zwolle).
groetjes en tot ziens,
Johan
na een zalig weekend: nog te koop
Re: na een zalig weekend: nog te koop
Johan,
Zijn de voorzittingen/rugleuningen zwart en geprofileerd, dus van stiknaden voorzien? Zo ja, zijn ze nog gaaf en wat wil je er voor hebben?
Verder kan ik nog gebruiken: 2 zonnekleppen, binnenspiegel, 2x buitenspiegel, 2x gave ruitenwisserarmpjes, 2x knipperlichtjes voor, deurklink links met slot, 2x schuifraamvergrendeling achterste schuiframen, 2x gave ventilatieroosters bovenin dashboard, gave voorbumper, binnendeurgreep etc. etc.
Ad.
Zijn de voorzittingen/rugleuningen zwart en geprofileerd, dus van stiknaden voorzien? Zo ja, zijn ze nog gaaf en wat wil je er voor hebben?
Verder kan ik nog gebruiken: 2 zonnekleppen, binnenspiegel, 2x buitenspiegel, 2x gave ruitenwisserarmpjes, 2x knipperlichtjes voor, deurklink links met slot, 2x schuifraamvergrendeling achterste schuiframen, 2x gave ventilatieroosters bovenin dashboard, gave voorbumper, binnendeurgreep etc. etc.
Ad.
Re: na een zalig weekend: nog te koop
Kan je me een foto mailen van de bullbar? Verder heb ik interssen in de stoelen met stoel frames,dak en ruitenspoelreservoir en pomp. Wat wil je voor dit alles hebben en laat de stuk prijzern eens zien zoals je die ingedachten had eventueel foto's van alle zaken zijn welkom. Koopt makelijker!!!!!!! Ik kan het snel oplaten halen en afrekenen.
Groetjes Arno en ik hoor of lees het nog wel.
Groetjes Arno en ik hoor of lees het nog wel.