owatrol waar?
owatrol waar?
beste prikkers,
ben weinig te vinden op de prik pagina bijn naam. maar lees wel vaak mee. heb sinds vorige week eindelijk adsl en een nieuwe computer en kan dus wat vaker lezen, reageren en een vraagje posten.
na al de reacties over het owatrol, (het beest uit brabant) zoals sommige het noemen.
heb hier toch een vraagje over. waar kan ik het spul halen in lelystad? almere, dronten, harderwijk mag ook.
wie owie kan mij de tip geven. heb het internet al afgezocht maar kan niets bruikbaars vinden tot zo ver. ook niet bij de importeur, groothandel. wel wat het kost.
al vast bedankt.
jan sanders 109 series III
ben weinig te vinden op de prik pagina bijn naam. maar lees wel vaak mee. heb sinds vorige week eindelijk adsl en een nieuwe computer en kan dus wat vaker lezen, reageren en een vraagje posten.
na al de reacties over het owatrol, (het beest uit brabant) zoals sommige het noemen.
heb hier toch een vraagje over. waar kan ik het spul halen in lelystad? almere, dronten, harderwijk mag ook.
wie owie kan mij de tip geven. heb het internet al afgezocht maar kan niets bruikbaars vinden tot zo ver. ook niet bij de importeur, groothandel. wel wat het kost.
al vast bedankt.
jan sanders 109 series III
Re: owatrol waar?
Heb je deze applicatie om een dealer te vinden al geprobeerd? Zie:
[www.owachem.nl]
Hermen
[www.owachem.nl]
Hermen
De zoekhulp is vrij beperkt, een mailtje naar Owachem en je krijgt heel vlot antwoord.
Dennis B.
Dennis B.
oa bij scherpenzeel in harderwijk.
eerste stoplichten rechts meteen weer rechts op een gegeven moment aan de linkerkant.
gr wietse
p.s.is niet de goedkoopste maar heeft wel veel.
eerste stoplichten rechts meteen weer rechts op een gegeven moment aan de linkerkant.
gr wietse
p.s.is niet de goedkoopste maar heeft wel veel.
heb wel gekeken op deze site alleen slikt deze geen enkele postcode van nederland.
Beetje doe het zelf zaak heeft het zo staan....
Nog nooit moeite mee gehad om het te vinden.
Ook een goede verfzaak heeft het staan.
Succes en groet!
Michel
Nog nooit moeite mee gehad om het te vinden.
Ook een goede verfzaak heeft het staan.
Succes en groet!
Michel
Bij Warger in Almere buiten
Mail mij maar voor meer info.
gr Maurice
Mail mij maar voor meer info.
gr Maurice