Avonturen fikkie dit weekeind
Avonturen fikkie dit weekeind
Na aanleiding van de posting van Dennis 101
Leuk zo'n weekiendje weg.
Kapotte koppakking. Deze is na een etmaal hard werken van Marco en ass is die vervangen. Hij lekt geen olie meer, maar de compressie is nog niet wat het moet zijn.
Blauwe smurf ook nog bedankt voor de hulp van zaterdag, zodat we in ieder geval konden rijden.
Dennis 101 heeft de foto's dus hoop dat ie die er even onder wil plaatsen.
Vanavond nieuw project, kapotte remmen achter.
Marco kan dat vast zelf allemaal beter beschrijven, dussen jullie horen het nog
Jessica
Leuk zo'n weekiendje weg.
Kapotte koppakking. Deze is na een etmaal hard werken van Marco en ass is die vervangen. Hij lekt geen olie meer, maar de compressie is nog niet wat het moet zijn.
Blauwe smurf ook nog bedankt voor de hulp van zaterdag, zodat we in ieder geval konden rijden.
Dennis 101 heeft de foto's dus hoop dat ie die er even onder wil plaatsen.
Vanavond nieuw project, kapotte remmen achter.
Marco kan dat vast zelf allemaal beter beschrijven, dussen jullie horen het nog
Jessica
Re: Avonturen fikkie dit weekeind
Sorry, Dennis 109 maar wel Dennis 101 voor de foto's
hoi gelukkig is het dus weer in orde met de v8 die moeten natuurlijk wel blijven lopen anders zijn er niet zoveel hier
gr wim discov8i
gr wim discov8i
als ik zo naar die fotoos kijk marco heb je gewoon een 4 cilinder net als ik
Hee Marco, blij te zien dat het weer beter gaat met Fikkie.
Dennis 109 (Scooby Doo)
Dennis 109 (Scooby Doo)
Geen dank. Als ik met pech zou staan zou ik het ook fijn vinden als een prikker te hulp schiet.
Ik ben de laatste tijd niet veel meer op het prikbord geweest omdat ik deze zomer een zeilboot gekocht heb. Na oktober zal er wel niet meer veel gezeild worden en heb ik weer tijd voor de BlauweSmurf en het prikbord.
Hoe is het nu met de startproblemen van de RR ??
Ik ben de laatste tijd niet veel meer op het prikbord geweest omdat ik deze zomer een zeilboot gekocht heb. Na oktober zal er wel niet meer veel gezeild worden en heb ik weer tijd voor de BlauweSmurf en het prikbord.
Hoe is het nu met de startproblemen van de RR ??