Vandaag begonnen met.........

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Rangie (Ron)

Vandaag begonnen met.........

Bericht door Rangie (Ron) »

het inpakken van onze huisraad, eerst de prularia en andere dingen die we de komende week toch niet meer nodig zijn, maar nu ook de werkplaats handboeken en dvd's ingepakt
De voorraad RR parts is weggegeven, maar wel e.e.a. bewaard zoals steekassen, dynamo, homokineten en wat ander klein spul.

Vrijdag zouden we eigenlijk in een ander (tijdelijk) huis, maar deze is eergisteren opeens verkocht.........................
Zoals het nu lijkt, lijkt het niet goed nog geen ander huis, maar volgende week maandag-morgen om 10.00 uur wordt ons huis beschreven.

het verhuizen naar Duitsland laat ook nog even op zich wachten, zal wel ergens medio volgend jaar worden.
Al met al zit ik ff in een flinke dip.
Maar goed, Mudfactor mag bij mijn kamaraad (en co-driver) logeren, evenals de autotrailer, de paarden trailer heeft ook al een nieuw tijdelijk onderkomen, de paarden staan prima op een manege in de buurt, nu moeten wij nog ff onderdak vinden.
Vanaf komende vrijdag zal ik dus voor een onbekende periode niet meer kunnen "prikken" en ons vaste telefoonnr zal dan ook niet meer werken, mijn gsm nr blijft hetzelfde, ook als we wél naar Duitsland verhuizen

hope to "see" you soon, Rangie
P&O109V8+RR

Re: Vandaag begonnen met.........

Bericht door P&O109V8+RR »

succes met het vinden van een geschikte stek, en denk af en toe even aan het geluid van een V8 die je uit een modderig dipje trekt

gr.
peter
Jimmy

Bericht door Jimmy »

dus het wordt spannend. al gekeken naar een tijdelijke vakantiewoning in de bossen van norg, daar schijnt aanbod genoeg te zijn.

in iedergeval succes met het zoeken van een tijdelijke woning.

Groeten Jimmy
Jan Aart

Bericht door Jan Aart »

Ron,

Volgende week maandagmorgen bedoel je daarmee 10 oktober a.s. ???? ik hoop van niet ! Veel succes met het zoeken naar een tijdelijk onderkomen !

gr.

Jan Aart
Rangie (Ron)

Ja Jimmy, heb ik wel aan gedacht, maar wij hebben de paarden ook nog, deze moeten elke dag gereden en verzorgd worden, en ik wil het ze niet aan doen om nog eens te verhuizen naar een vreemde omgeving. Paarden zijn hier iets gevoeligger voor als wij mensen.

Ik heb ook gedacht aan Borgmeren of Wedderbergen, maar daar vragen ze 1100 tot 1200 euro per maand voor een vakantiehuisje excl!

Nee Jan Aart, dit is de 17e oktober, maar da's nog snel hoor!

Rangie
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

pffffffffffffffff wat een geld voor een vakantie huisjes, kun je nog beter 2 kantoorunits laten plaatsen......

Succes met het vinden van een snelle oplossing. Bel morgen of overmorgen nog even wanneer ik voor donderdag even langsbuurt.

<b>Cheers Bowy</b>

<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
Ploertje

Bericht door Ploertje »

Hi,

Wat klote, dat zal je altijd zien. denk je het voor elkaar te hebben gebeurd er zo iets.

Ik heb mijn vader even gebeld en gevraagd of zij misschien iets in hun huizen bestand hadden. Helaas hebben ze momenteel geen huur huizen en ook geen leegstaande huizen die je mogelijk in overleg met de eigenaar zou kunnen huren. dat gebeurt wel eens. Als hij nog iets zou zien dan zou hij me even bellen. enig nadeel voor jullie is dan wel dat het tussen Assen en Groningen wordt maar goed als dat zou betekenen dat je een dak boven je hoofd hebt.
Mocht hij wat hebben dan laat ik het je wel weten.
Advies wat hij gaf was om wat makelaars in jullie omgeving te bellen omdat die vaak wel wat in hun bestand hebben.

Al met al flink balen.

sterkte.

Groetjes, Ireen en Richard
Amanda

Bericht door Amanda »

Balen..... Misschien een tijdelijke antikraakpandje betrekken? Is meestal niet al te duur en soms hebben ze een aardig bedrijfspand waar je MudFactor gewoon in je "huiskamer" kwijt kunt!

A&A
110 300Tdi, Cool Runnings
paul de Haas

Bericht door paul de Haas »

Misschien een daktent?
AadG

Bericht door AadG »

Die van Andy misschien ?
Rangie (Ron)

Op de valreep toch nog een ander huisje gevonden, weliswaar in the middle of nowhere (Nieuweschans), maar goed beter dit dan een carvan
Frank RRV8 Eend merc 220D'73

Bericht door Frank RRV8 Eend merc 220D'73 »

Ron,

Gelukkig dat je toch nog iets gevonden hebt. En the middle of nowhere ......................................................................................................................................................................................................................................daar woon jij toch al

groet Frank

p.s. zaterdag verhuizen?
Amanda

Bericht door Amanda »

Nee nee, die gaat nog niet weg..... je weet nooit of je hem nog een keertje nodig hebt naast de G4-Kyam koepeltent en de slaapzakken met GoreTex(zodat je gewoon buiten kunt liggen....) Maar voor een goed doel is hij altijd wel beschikbaar!

A&A
110 300Tdi,Cool Runnings
Ploertje

Bericht door Ploertje »

Top,

Gelukkig maar. Dan kunnen jullie nu rustig gaan kijken voor iets bij de Oosterburen.

Verhuis ze.

groetjes, Ireen en Richard
Jimmy

Bericht door Jimmy »

Top!!!
Verhuis hulp nodig RR en dichte aanhangwagen staan tot je beschikking. Op zaterdag uiteraard, de rest van mijn tijd is van de baas.

Groeten Jimmy
Rangie (Ron)

Iedereen bedankt voor het meedenken, ik zat echt even in een dipje
maar na regen komt zonneschijn, we gaan weer vol goede moed zoeken naar een geschikte woning in Duitsland
Frank en Jeroen hebben ons al toegezegd om te helpen zaterdag helemaal top!
Jeroen neemt zijn Mercedes sprinter mee? wij hebben een grote paarden trailer die mooi achter de Disco kan.
Na al die jaren dat we in LaRo's rijden is er niet veel huisraad meer over, lekker makkelijk

Greetzzzzzzz Rangie
Plaats reactie