OT: Dafprikpagina?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
ARumble

OT: Dafprikpagina?

Bericht door ARumble »

Vanavond gaan we de remtrommels verwijderen van de daf 314 van wietse. iemand nog sugesties hoe te handelen. Ze schijnen nogal vast te zitten.

Oja, waar is de dafprikpagina? Kan met een zoekopdracht niks vinden. lijkt me handig om daar mijn vraag ook te stellen.

Anton
En natuurlijk is hulp welkom (HMS in harderwijk, net over de brug rechts dus.)
Hermen Vlothuizen

Re: OT: Dafprikpagina?

Bericht door Hermen Vlothuizen »

De daf prikpagina vind je hier:
[www.prikpagina.nl]

Als mijn gok klopt dat de diverse militaire Daf's vast wel wat techniek zullen delen, heb je misschien ook iets aan:
[dafya328.50webs.com]

en

[www.ya126.nl]

Hermen
ARumble

Bericht door ARumble »

Dank Hermen dat was "vlot"
Ben al even binnen geweest. (dafpagina.nl ) misschien leverd dit ook wat op.

Anton
ARumble

Bericht door ARumble »

Jammer de dafpagina word niet echt druk bezocht.

anton
Niels

Bericht door Niels »

Hoi Anton,

Mijn onderdeleneverzamelrondedoornederlandplanning heb ik je net per mail gestuurd. Kijk maar of het je past.

Dus Wietse heeft de Daf toch naar Harderwijk gereden? Wel zo handig, schroeven om de hoek.

Groet,

Niels
wietse 109 en DAF314

Bericht door wietse 109 en DAF314 »

de dafpagina word niet benut zoals deze pagina dus vandaar dat ik nog wel eens in merk vergis.
de remtrommels zijn er af simpeler kon niet schroevendraaier tussen de trommel en ankerplaat druk er op en dan op de voorkant slaan met een hamer dit een keer of wat aan beide kanten en dan er af jutteren ook handig voor je landrover want die zitten soms ook best vast.heb eens de bouten terug geslagen en dan hengsten met een hamer kwam die ook los maar is niet zo goed volgens mij.
gr wietse
Noud 88 (88 LW PrikCamper)

Bericht door Noud 88 (88 LW PrikCamper) »

Leuk, dat de mensen op de Daf-pagina zich ook PRIKKERS noemen!
Nou sleutel ik regelmatig meer aan een Daf 95 trekker dan aan m'n Laro's, dus ik voel me daar nu ook gewoon "thuis" Die Daf is overigens van een familielid....alleen die prikt niet....die sleutelt en computers vind ie maar niks.
Noud88
wilberth

Bericht door wilberth »

Zo ging dat bij de YA126 ook, alleen zijn de ankerplaten van de landrover ietskes minder degelijk, hier help ik dus alleen de remankerplaat krom.

Overigens kun je met gerichte vragen denk ik het beste terecht op www.YA126.nl bij clipboard staat een linkje naar de msn-group van de club, bij duidelijke vragen krijg je relatief vlot antwoord (natuurlijk niet zoals hier met een antwoord tijd van ongeveer 10 min. , denk eerder aan de volgende dag of meteen na het weekend) Ook zitten binnen die club nog veel onderdelen..

Succes met daffen, blijft ook een gave bak hoor.

Groet,Wilberth
die vooral nog wel eens heimwee heeft naar de 328
Plaats reactie