Gezocht StaWag plaatje

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Steven

Gezocht StaWag plaatje

Bericht door Steven »

Heeft er iemand nog een StaWag plaatje liggen?
Wat onder het logo komt bij een stationwagon uitvoering.

Steven
Edward Donkers

Re: Gezocht StaWag plaatje

Bericht door Edward Donkers »

Ha die Steven,
Zat op marktplaats te kijken en daar zag ik bij de groep Land Rovers, dat iemand zo'n plaatje had, z'n telefoon en e mailadres: schoffie@dds.nl of bellen na 18:00: 06-25064614.
Groeten Edward
Jeroen

Bericht door Jeroen »

Klopt, staat op marktplaats, maar als je dit forum in de gaten had gehouden had je dezelfde advertentie hier ook gezien. Er had zich al iemand gemeld voor dit plaatje en ik neem aan dat de eerste die de prijs accepteerd ook het plaatje krijgt.

Ik ben bang dat je net langs het net vist. Sorry.

En nu maar hopen dat het plaatje toch bij jouw komt Marc.

Groeten,
Jeroen (Eindhoven)
Steven

Bericht door Steven »

Jongens,
Allebei bedankt maar "schoffie" oftewel Johan had ik meteen al gevraagd om dat plaatje toen hij de StaWag van plan was te kopen. Maar toen ik hem aan de telefoon had vroeg hij er €100 voor, omdat er nogal veel op gereageerd werd.
Ik heb hem toen heel veel succes gewenst. Hij zei nog wel dat als niemand een hoog bod zou doen dat hij dan nog bij mij terug zou komen. Blijkbaar is er dus iemand geweest met een hoog bod, ik denk dat een ieder die er meer dan €10 voor geeft de boel een beetje overwaardeerd, voor €25 kan ik ook nog een nieuwe krijgen.

In ieder geval bedankt voor de tip.

Steven
johan - doli

Bericht door johan - doli »

Ik ben bang dat je gelijk begint te krijgen Steven... dwz, ik heb mijn "hulp" bij het prijzen van dit plaatje maar eens schuin aangekeken.... 100 euro blijkt inderdaad een beetje belachelijk te worden... maar goed, a.s. zaterdag komt er iemand voor een berg spullen en ook hiervoor, zie wel wat hij ervoor biedt. Ik ben je niet vergeten als ik hem straks nog heb....
Steven

Bericht door Steven »

bedankt, ik hoor het wel
Plaats reactie