dribbelen en duiken RR

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Ronge Raver

dribbelen en duiken RR

Bericht door Ronge Raver »

Goeiendag mensen,

Mijn RR, bj.2000, 60000 km, breekt uit (achterzijde) bij een oneffenheid op de snelweg, het zg dribbelen, ook duikt en schommelt hij op wat slechtere binnenwegen.
Mijnsinziens moet de luchtvering zorgen voor een "glad" weggedrag.
Wie o wie heeft dezelfde ervaring of kan mij anderszins helpen.
Groet Klaas.
roald

Re: dribbelen en duiken RR

Bericht door roald »

kunnen heel goed de schokbrekers zijn
Ard

Bericht door Ard »

Kijk ook of er ruimte zit op de bushes. Vooral die op de panhardstang. Ook kunnen daar de bouten/boutgaten uitgesleten zijn. Zet er eens een hele set nieuwe bushes onder. Je zult verstelt staan van het resultaat. Neem niet te harde bushes. Deze gaan alleen maar eerder kapot.
Roald DI TDI & 3.9V8

wat voor RR ??

Bericht door Roald DI TDI & 3.9V8 »

is het nog een P38A of is het al een nieuw type ??
Ronge Raver

Roald,s en Ard, bedankt voor jullie reactie, het is het voorlaatste model en wel de 4.6 HSE, voor aanschaf heeft de RR 4 jaar stilgestaan,verkeerd verder in perfecte staat, ik heb alleen de stuurkogels vervangen, ik kan me haast niet voorstellen dat het de schokbr. zijn, ik heb ze bij stilstand getest.Met uitzondering van het dribbelen rijdt hij op de snelweg super, op B wegen of anderszins is het een ramp en rijdt mn 109 stukken beter.
Groet Klaas
Roald DI TDI & 3.9V8

het kan ook nog de voorspanning op de fusee pennen zijn,..nu heb jij wel een as met open homokineten en die heb ik nog niet open gehad maar je zou dit kunnen proberen
Ronge Raver

roger, RoaldRoald DI TDI & 3.9V8 schreef:
>
Roald DI TDI & 3.9V8

En wat heb je uitgevonden ???
Plaats reactie