Cursus voor Ivo
Cursus voor Ivo
Kan ik nu voortaan terecht bij jullie voor een laro cursus. Een Disco cursus danwel ( en niet op BeeGee muziek!!!!!!!!!!)
Ivo
Ivo
Re: Cursus voor Ivo
ja hoor, wij sleutelen meerdere keren per week met een cluppie aan onze disco's / defenders
Oeps, beetje ver. Maar ja word ook lastig, Nathalie geeft compieles en jullie mij laro les! Dat gaat niet tegelijk!!
nou was ik van plan om een compie voor gps/nav in de disco in tebouwen dan kan het wel weer samen
(ben dat kleine schermpje van mijn gps zat en weet nog wel een afgeschreven notebook te liggen )
(ben dat kleine schermpje van mijn gps zat en weet nog wel een afgeschreven notebook te liggen )
Re: sounds good
maar ik heb er zoveel (goede plannen) maar geen tijd om ze allemaal uit tevoeren
1.mijn huis (verbouwen)
2.mijn disco (onderhoud/aanpassen)
3.mijn hybrid project (op bouwen)
etc.etc.
toch valt het gps/notebook project onder punt 2. dat oogt weer perspectief...eerst maar eens de hand leggen op een notebook (liefst met dvd) of een flatscreen met desktop onderdelen
1.mijn huis (verbouwen)
2.mijn disco (onderhoud/aanpassen)
3.mijn hybrid project (op bouwen)
etc.etc.
toch valt het gps/notebook project onder punt 2. dat oogt weer perspectief...eerst maar eens de hand leggen op een notebook (liefst met dvd) of een flatscreen met desktop onderdelen
Ik ben ook nog steeds van plan om een steun te maken zodat ik mijn Powerbook in de 101 kan gebruiken.
Dennis B.
Dennis B.
ikke met aluminium ook,...heb er nog 2 jaar speciaal voor op school gezeten (vroeger).
Ja, zo ongeveer wel.
Ik denk aan een draaibare (en vergrendelbare) poot waar dan de werkelijke steun op komt te staan. E.e.a. moet wel verwijderbaar zijn omdat het anders in de weg zit als de motorkap er vanaf moet.
Het is een 12" PoBo dus plek zat voor in de 101.
Dennis B.
Ik denk aan een draaibare (en vergrendelbare) poot waar dan de werkelijke steun op komt te staan. E.e.a. moet wel verwijderbaar zijn omdat het anders in de weg zit als de motorkap er vanaf moet.
Het is een 12" PoBo dus plek zat voor in de 101.
Dennis B.