nieuwe motor 2.25 benz.
nieuwe motor 2.25 benz.
Hallo laro fielen, heb net een 109 pick up gekocht met een defecte motor.Dus wie kan mij helpen aan een goede 2.25 benzine motor.
groeten kees
groeten kees
Re: nieuwe motor 2.25 benz.
Ik kan je wel helpen aan een Mecedes motor (OM 617) met een pasplaat voor de versnellingsbak.
Groet
Groet
Ik heb nog wel een dergelijke motor liggen. Schijnt goed te zijn,
kan er echter ook niet inkijken. Je mag hem voor weinig hebben.Kees schreef:
>
> Hallo laro fielen, heb net een 109 pick up gekocht met een
> defecte motor.Dus wie kan mij helpen aan een goede 2.25
> benzine motor.
>
> groeten kees
Dag kees, ik heb nog een goedlopende 2.25 lit benzine motor compleet met startmotor en dynamo voor je hij zit op dit moment nog in een sloopauto maar die kanik er op een zaterdag wel uithalen en op een pallet zetten hij kost 450 euro en hij loopt goed. hij staat in winterswijk. tel 0654781508
vr gr Kees Willekes
vr gr Kees Willekes
Hoi johan, ik heb eventueel wel interesse maar wil wel graag weten wat je ervoor wil hebben. heb ook nog een optie op een bijna complete sloper met motor, dus bel me even als je wil 0626220611 of als je geluk hebt kun je me s,avonds thuis bereiken op 013 5450749.
bvd kees
bvd kees
dag naamgenoot ik kijk nog heel even verder heb nu een paar aanbiedingen wqaaronder een complete sloper, moet dit jaar ook op de kleintjes letten.als ik verder interesse heb laat ik je dit even weten.
groeten kees
groeten kees
ik heb nog een goed lopend blok voor € 300,-
010-5118124/5113474
010-5118124/5113474
Als je toch die bezinespul prijzen hoort vraag ik me wel eens af waarom ik zo'n verdomd hardnekkige oliestoker ben, dure kop, dure verstuivers, dure pomp verrek zelfs de zuigers en veren van m'n 2.5 Td zijn duur.
Groet, Wilberth
Groet, Wilberth
Heb ik me toch weer laten verleiden tot gevloek in't openbaar, excuses, maar het verschil is dan ook frapant.
Groet, Wilberth
Groet, Wilberth
Wilberth,
Daar staat tegenover dat je goedkoper rijd en over meer kracht beschikt.
1 op 5 of minder wordt je met de huidige benzineprijzen ook niet echt vrolijk van, nog los van alle mogelijke storingen in het gedeelte dat door ons aller Prince Of Darkness de firma Lucas is ontworpen.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Daar staat tegenover dat je goedkoper rijd en over meer kracht beschikt.
1 op 5 of minder wordt je met de huidige benzineprijzen ook niet echt vrolijk van, nog los van alle mogelijke storingen in het gedeelte dat door ons aller Prince Of Darkness de firma Lucas is ontworpen.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"