Landrover.pagina bedankt!!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Getaway

Landrover.pagina bedankt!!

Bericht door Getaway »

........voor het beschikbaar stellen van de vrijkaarten voor de 4x4 wereld.
Ik vond het een geweldig evenement en heb me zaterdag goed vermaakt :-)
Vond het wel jammer dat ik de zondag niet kon, want ik had graag de challenge willen zien (kan iemand me vertellen of het gaaf was, want het leek me wel een extreem parcour )

gr Eric
Alex/Grizzly

Re: Landrover.pagina bedankt!!

Bericht door Alex/Grizzly »

ik kan je vertellen wat ik gehoord heb want helaas heb ik maar 2 auto's kunnen bekijken maar wat ik vernomen heb is dat er 16 wagens waren gestart en dat er uiteindelijk maar 3 rijdend de proeven zijn uitgekomen zonder noemenswaardige schade en ik zal van de week proberen de filmpjes die ik daar gemaakt heb op mijn site te zetten

mvg

Alex / Grizzly

[www.lr-discovery.nl]
kiepke

Re: Landrover.pagina bedankt!!

Bericht door kiepke »

heb wel ff staan te kijken maar ook niet echt goed gevolgd wie nou precies wat en hoe de uitslag is ,weet wel dat het tussen de bomen of lieren of omkiepen of vast zitten was dus wel leuk om te zien . en vooraan bij de modderbakken was het best grappig dat die hummer in die geul vast rijd en daarna een suzuki met de naam babyhummer er zo door rijd, op dat monent zou ik die man van die hummer niet graag geweest zijn , maar wel veel respect voor sandy met haar toyota landcruiser die ook gewoon overal in reed en iedereen help met eruit trekken

mvg wim
Plaats reactie