cd wisselaar

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Yvette

cd wisselaar

Bericht door Yvette »

Hallo, ik heb een wisselaar in een freelander 2001 maar ik zou wel eens willen weten welk type het is. In het boekje staat de code ICE 0096 en de cassete zou ICE0097A. het gaat er op dat ik voor mijn lange reis 2 extra casettes wilde hebben.

Vandaar.
Jan Herman

Re: cd wisselaar

Bericht door Jan Herman »

Dag,
Er was eerder een vraag over CD in een Freelander. Het ding is kennelijk gevonden of geplaatst. De cassettes waar de cdeetjes inpassen zijn gewoon in de handel te koop. LR dealer of gewoon in de autoshop Halfords of zoiets. Als je echt veel muziek mee wilt nemen kun je beter zelf je voorkeur op CD branden en volle schijven in de cassette mee nemen.
Jan Herman
Dennis101

Re: cd wisselaar

Bericht door Dennis101 »

Of een Ipod kopen en die op de installatie aansluiten. Mariska en ik gebruiken elk ook een Ipod als wisselaar, zodat wij in elke auto onze eigen muziek (onze smaak verschilt nogal) bij ons hebben.
De modellen Ipod mini 4GB (+/-1000 nummers) en 6GB (1500) worden overal aan geboden, maar worden wegens de komst van de Ipod Nano niet meer gemaakt. Waarschijnlijk zullen of de prijzen zakken of het aantal bijgeleverde extra's toenemen.

Dennis B.
Plaats reactie