aanleiding blauwe 109/110 gezocht

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
wietse 109 en DAF314

aanleiding blauwe 109/110 gezocht

Bericht door wietse 109 en DAF314 »

beetje laat maar:
nou de politie belde mij gisteren dat ik in amsterdam over een fiets/wandel pad heen was gereden met mijn blauwe landrover pickup met mijn kenteken.nou is mijn landrover legergroen en ben ik er nog nooit mee in amsterdam geweest dus vroeg ik me af wie dat geweest kan zijn want ik krijg nu 65 euries thuisgestuurd!dus vandaar.
gr wietse
Marc 90

Re: aanleiding blauwe 109/110 gezocht

Bericht door Marc 90 »

Maar ik neem toch aan dat je wel in beroep gaat! Wel een klote streek hoor!

Groetjes Marc 90
wietse 109 en DAF314

Bericht door wietse 109 en DAF314 »

jazeker maar ik weet niet of iemand met mijn kenteken rond rijd of dat ded politie zomaar wat gegokt heeft.???
gr wietse
RagRover

Bericht door RagRover »

Als ze dat gezien hebben, waarom stoppen ze de Defender dan niet ter plaatse?

beetje raar hoor!

grrrrrr

Rob RaggemetdieRovermetdegestolennummerplaatisnietnetjesendepolitieookniet
fred101

Bericht door fred101 »

ben vandaag aangehouden omdat ik met mijn series met aanhanger overstak bij mijn winkel. Ik ging over een verkeersheuvel heen om de andere kant op te kunnen. Helaas kwam er net politie langs. (ik doe dit al 15 jaar iedere dag). Of ik wist wat ik fout deed. Ik zeg ja, maar ik heb geen alternatier. Jawel ik moest keren bij het stoplicht. Probleem is zeg ik dan dat ik dan op het kruispunt met een aanhanger moet gaan steken want ik haal de bocht in een keer niet. Vond hij de stomste smoes die hij ooit gehoord had. Toen kreeg ik bijna ruzie want ik stond erop dat hij nu met mijn auto ging laten zien dat dat wel kan. . Wij zitten aan een weg met gescheiden rijbanen en je kunt ons daardoor moeilijk bereiken maar daar wil de gemeente niets aan doen. Zegt die knuppel ook nog, maar mijnheer, vrachtauto's kunnen ook bij u komen dus die moeten die draai ook maken. Ja, echt niet hoor, die flappen hem gewoon de weg over, draaien zelfs achteruit tegen de richting in om. Maar dat geloofde hij ook niet. Nou ja, de zaak betaald.

fred101
Roald DI TDI & 3.9V8

Bericht door Roald DI TDI & 3.9V8 »

dat moeten ze toch met een foto kunnen bewijzen als je niet op de plaats delict aangehouden hebben ???
Stumpertje

Bericht door Stumpertje »

foto is niet noodzakelijk: het gaat om onomstotelijk bewijs, dat kan ook met getuigenverklaringen bijvoorbeeld. En daar kun je zelf ook je voordeel mee doen door aan te tonen dat jij het niet geweest kunt zijn.
Is wel lastig, omdat die blauwe mannen vaak wel heeeeel vasthoudend zijn, en je vaak eerst de boete moet betalen voordat je in beroep kunt gaan.
Puffino

Bericht door Puffino »

Lastig pakket: wat nu? Je wordt beschuldigd van iets dat je niet hebt gedaan. Degene die ik ken met een blauwe pickup (Erik) komt wel in die buurt, maar heeft, zo kun jje zelf zien op de foto's die ik je gaf via dit bord, ongetwijfeld een ander nummerbord dan jij.

Ik heb geen idee wat je hiermee aanmoet, behalve dan zeggen "zoek gerechtigheid". Want jij dient deze bon niet te dokken, laat dat duidelijk zijn.

Sander Lelieveld

"Snorkel" - 110 ex-Mariniers 1989 2.5D n/a
<a href="[www.runde.nl] src="[www.runde.nl];
Plaats reactie