???
mijn laro liep eerst goed op benzine EN lpg...een tijd geleden kreeg hij echter bij het starten (of poging daartoe...) geen vonk meer omdat de contactpunten dicht stonden. Deze opnieuw afgesteld en nu loopt en start hij als een zonnetje op lpg, maar bij overzetten op benzine begint hij te stotteren en als ik meer probeer te doen dan stationair laten lopen slaat hij af....
kan dit aan de (afstelling van) de ontsteking liggen? Moet ik hier een gulden middenweg in proberen te vinden zodat hij op allebei loopt?
grt, robert (die tevreden is met lpg, maar graag benzine als backup wil blijven gebruiken)
SIII 88
2,25 Ltr Petrol
lpg-benzine-omschakeling
Re: lpg-benzine-omschakeling
Lijkt een carb probleem,
als je op lpg rijd zit er geen benz in je carb,
dan ligt je vlotter los te stuiteren,deze kan daardoor lek raken
ook de vlotternaald krijgt op zijn donder en kan daardoor
niet goed meer afsluiten.
als je dan op benz wil rijden verzuipt de motor.
Sybren
als je op lpg rijd zit er geen benz in je carb,
dan ligt je vlotter los te stuiteren,deze kan daardoor lek raken
ook de vlotternaald krijgt op zijn donder en kan daardoor
niet goed meer afsluiten.
als je dan op benz wil rijden verzuipt de motor.
Sybren
Re: lpg-benzine-omschakeling
en wat kun je er aan doen?
Ik heb dat ook een beetjeSybren schreef:
>
> Lijkt een carb probleem,
>
> als je op lpg rijd zit er geen benz in je carb,
> dan ligt je vlotter los te stuiteren,deze kan daardoor lek
> raken
>
> ook de vlotternaald krijgt op zijn donder en kan daardoor
> niet goed meer afsluiten.
>
> als je dan op benz wil rijden verzuipt de motor.
>
>
> Sybren
Ik heb dat ook een beetjeSybren schreef:
>
> Lijkt een carb probleem,
>
> als je op lpg rijd zit er geen benz in je carb,
> dan ligt je vlotter los te stuiteren,deze kan daardoor lek
> raken
>
> ook de vlotternaald krijgt op zijn donder en kan daardoor
> niet goed meer afsluiten.
>
> als je dan op benz wil rijden verzuipt de motor.
>
>
> Sybren