vanmiddag tot op mijn bumper in de modder gestaan op het a2 pad (rouwweg)eerste 50 meter knauwde mijn disco wel door tot die grote plas kwam ie net niet uit ben ik eerst door een defender een stuk verder getrokken 2 keer een staalkakel van min 1cm dik met daar aan een rektouw en nog een 10tons lint dus niet mee gerukt maar toch gekapt weg staal kabel defender omgekeert en gaan lieren maar lier niet sterk genoeg gelukkig een disco mee gaan lieren en langzaam kwam ie maar chassis kraakte behoorlijk 25 meter gelier stond ik weer op het rijd bare. het zijn toch momenten dat ik denk had ik beter niet kunnen doen helaas zelf geen foto gemaakt zat helemaal onder de blub zakte tot over mijn knie weg dus was wel ff bang dat hij er niet uit zou komen maar het waren gelukkig twee landrovers die mij hebben geholpen dus mijn dank is groot en ik zal altijd blijven zwaaien
mvg wim
met dank aan een defender en een disco
Re: met dank aan een defender en een disco
Blijft toch een bijzonder pad, beter niet één om na de middag nog te proberen als je voor het donker nog thuis wilt zijn 
En het ziet er altijd zo "best te doen" uit als je aan het begin staat.
groet, Wilberth

En het ziet er altijd zo "best te doen" uit als je aan het begin staat.
groet, Wilberth
Re: met dank aan een defender en een disco
ik wist dat het een slecht pad was, heb die route al een keer meer gereden had gelukkig afgesproken met twee auto's dat ze me er uit haalde maar geen tweede keer voor mij en zeker niet als ik alleen ben
ps ik kom uit middelbeers
mvg wim
ps ik kom uit middelbeers
mvg wim