BN'ers weer thuis

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Ploertje

BN'ers weer thuis

Bericht door Ploertje »

Hoi,

Wij zijn weer veilig thuis, geen schade.
Volgend jaar misschien beter , in een overmoedige bui ons alvast opgegeven voor de XXtreme............... en we hadden niet eens gedronken!

Het was/is een fantastisch evenement. Morgen zullen de foto's volgen.

Richard & Irene
Marcel G

Re: BN'ers weer thuis

Bericht door Marcel G »

Ik vroeg me al af waar al die BN-ers bleven. Onderweg het nodige aan materieel gezien, maar nog niets op het prikbord. Hoop dat iedereen het er zonder al te grote schade heeft afgebracht. Ben benieuwd naar de foto's.

Groet,
Marcel
Joel

Bericht door Joel »

oooohh ik kom heerlijk onder m'n eigen douche vandaan... zijn ook net thuis.
de auto is al uitgeruimd en helemaal schoon ! alle kampeerspullen liggen alweer op zolder en de was ligt alweer gestreken en al in de kast....

en nu gaan we verder dromen.

Het was SUPER !!!!!!

John en Elviera
SasWijs

Bericht door SasWijs »

Op een paar deuken na, een kapot roofrack en een gat ik mijn dak helemaal schade vrij terug gekomen. Het was helemaal top. Volgend jaar weer.
Geweldig om door vele tientallen mensen toegejuigd te worden tijdens de trial. Dat doet een mens goed!
Ik ga nu lekker douchen.
Alle bn'ers bedankt voor dit geweldige weekend.

Gr SasWijs en Mikkel......
Ron

Bericht door Ron »

Eindelijk thuis, weinig schade (1 deukje in het spatbord).
Wel een zéér geslaagd weekend gehad!!!!
Ook wij (Struikrover John en ik) hebben ons opgegeven voor de XX-treme volgend jaar

Groeten Rangie
Joel

Bericht door Joel »

jaja mensen, jullie zien het goed, Saskia haar auto heeft eeeeiiiindelijk een naam...
Marcel G

Bericht door Marcel G »

Ja ja, en Mikkel is dus verder schade vrij gebleven. Alsof een gat in je hoofd niets is!

Marcel
SasWijs

Bericht door SasWijs »

Dit was een grapje... ik moet er nog een paar nachten over slapen... dat MUD... was ook een leuk idee ;-)
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Hee Ron,

Goed om te horen dat jij en John weer zonder schade terug zijn gekomen. Zijn jullie alvast klaar voor volgend weekend! Ik nog lang niet maar gaat lukken

<b>Cheers Bowy</b>

<A HREF="[www.seriousIIa.tk] src="[members.lycos.nl];
</A>
Puffino

Bericht door Puffino »

He, Jo en El, wat goed te lezen dat jullie ondanks de voorbereiding ;-) toch heel zijn gebleven! Ik kneep hem wel een beetje hoor..... Gezien de niet passende beschermer hier en daar.

We zien de foto's wel. Toch?

Sander Lelieveld

"Snorkel" - 110 ex-Mariniers 1989 2.5D n/a
<a href="[www.runde.nl] src="[www.runde.nl];
Plaats reactie