#landroverspul
#landroverspul
Nou is het eindelijk zover, ik ga nu de room openen en kijken wie er allemaal op af komen. iedereen die mirc heeft kan chatten en info uitwisselen, anders zul je eest borgirc.net op moeten om de nl versie te downloaden het wijst zich vanzelf. dus hopelijk tot zo.
groeten kees
groeten kees
Re: #landroverspul
voor een ieder die over landrovers en andere zaken wil kletsen, kom naar #landroverspul. helaas geen koffie maar wel een hoop gezelligheid hoop ik
Zo werkt dat niet; ik zit daar nu alleen, dus dat gaat gauw over zo.
Mirc, birgcirc mijn hemel ik ben blij dat ik net een foto naar Berry heb gemeeld maar dit is wat te hoog gegrepen.
Maar veel plezier op de larobabbelbox
Jan M
Maar veel plezier op de larobabbelbox
Jan M
Beste laro fielen, het is heel eenvoudig.'
maak verbinding met het internet, toets www.borgirc.net in en druk op download nl versie, daarna map openen en installeren. Vanaf nu heb je een icoontje op je bureaublad met mirc gewoon aanklikken, nu krijg je een venster waar gevraagt word om een nickname in te vullen daarna op ok klikken tot je een blancoblad hebt, nu druk je op het 3de gele icoontje rechtsboven en toets je bovenin de balk #landroverspul en opo join. nu ben je op de landroverspul box.het lijkt me een goed idee om de box dagelijks van 22.00 tot 24.00 te laten draaienje kunt ook gewoon via chatcity gaan ff een klein programmatje downloaden , gaat automatisch en dan de room #landroverspul intoetsen. Hopelijk word het wat
groeten kees
maak verbinding met het internet, toets www.borgirc.net in en druk op download nl versie, daarna map openen en installeren. Vanaf nu heb je een icoontje op je bureaublad met mirc gewoon aanklikken, nu krijg je een venster waar gevraagt word om een nickname in te vullen daarna op ok klikken tot je een blancoblad hebt, nu druk je op het 3de gele icoontje rechtsboven en toets je bovenin de balk #landroverspul en opo join. nu ben je op de landroverspul box.het lijkt me een goed idee om de box dagelijks van 22.00 tot 24.00 te laten draaienje kunt ook gewoon via chatcity gaan ff een klein programmatje downloaden , gaat automatisch en dan de room #landroverspul intoetsen. Hopelijk word het wat
groeten kees
landroverspul is de channelnaam
www.borgirc.net is de server...
klein maar essentieel verschil

www.borgirc.net is de server...
klein maar essentieel verschil

Laat ik nou Kees daar gevonden hebben!
Wie volgt morgen na 23.00 uur?
Wie volgt morgen na 23.00 uur?