vooras kapot rijden??
vooras kapot rijden??
hoi,
ik heb me laten vertellen dat het niet zo moeilijk is om men hele voor as er onder uit te rijden ( gewoon dwars door midden dus). die man is dus met zen laro op de hei door een ondiep ( zoon 20 tot 30 cm en 15 tot 25 cm breed) gultje heen gereden en die heeft dus zen voor as door midden gehad en had schaden van ongeveer 3000 gulden
nu wou ik vragen gaat dat echt zo makelijk of moet daar echt grof geweld bij komen kijken ??
groetjes
Re: vooras kapot rijden??
Hoi Maarten,
Beetje vaag verhaal? wat is jouw band met dit verhaal? ben erg benieuwd!
Mijn inziens is het practisch onmogelijk om een complete as in tweeen te rijden zeker onder zulke omstandigheden.... Een steekas wil ik nog wel geloven als je een errrugg lompe bestuurder treft met te grote banden maar anders vindt ik het een arg sterk verhaal. Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord. Als iemand hier iets van weet is het Ron B wel die heeft een hoop gekke dingen gezien (volgens mij).
Groetjes Bowy
Beetje vaag verhaal? wat is jouw band met dit verhaal? ben erg benieuwd!
Mijn inziens is het practisch onmogelijk om een complete as in tweeen te rijden zeker onder zulke omstandigheden.... Een steekas wil ik nog wel geloven als je een errrugg lompe bestuurder treft met te grote banden maar anders vindt ik het een arg sterk verhaal. Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord. Als iemand hier iets van weet is het Ron B wel die heeft een hoop gekke dingen gezien (volgens mij).
Groetjes Bowy
Bij ( naar mijn normen ) normaal gebruik, is dat haast onmogelijk!! Ik ben nog nooit een complete voortrein tijdens het terreinrijden tegengekomen. Maar, ALLES kan kapot!!! En het gaat vaak makkelijker dan je zou willen. maar vooras doormidden, .... Neeeeee!!
Ik vind trouwens 3000, - ook wel erg veel geld hoor.
Grt,
3sbaars.
[www.3sbaars.nl]
Ik vind trouwens 3000, - ook wel erg veel geld hoor.
Grt,
3sbaars.
[www.3sbaars.nl]
Zou die zijn diff naar de filistijnen hebben geholpen? Klinkt aannemelijker..
Mike
Mike
Zelfs dat is volgens mij bij een vooras behoorlijk knap!!! Achter lukte dat mij met enige regelmaar toen ik nog een rover as had.......... Maar voor???
misschien heeft 3s hier ervaring mee????
Groet
Bowy
misschien heeft 3s hier ervaring mee????
Groet
Bowy
hoi,
sorry ik hebt het verkeerd verteld. de as is er in zen geheel onder uitgeklapt en ja de schade was enorm hoog
groetjes
Dan ben je knap lomp als dat je lukt!!!!!!!!!!!
En dat de schade dan hoog is begrijp ik wel.....
Groetjes Bowy
Maar mijn eerder gestelde vraag wat is het verband met jou met deze gebeurtenis?
En dat de schade dan hoog is begrijp ik wel.....
Groetjes Bowy
Maar mijn eerder gestelde vraag wat is het verband met jou met deze gebeurtenis?
Als de moeren van de asbevestiging veeeeeelllll te strak is aangedraaid kan de as er al bij de aanraking van een stoeprand onder vandaan breken.
Dan is de bestuurder niet degene die lomp was, maar is degene die het gemonteerd heeft zeeeeeeerrrr lomp geweest.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Dan is de bestuurder niet degene die lomp was, maar is degene die het gemonteerd heeft zeeeeeeerrrr lomp geweest.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
maar lomp blijft het
goeiesmorgens.....de totale as....
oja, dit is wat ik dus laatst bedoelde, tegen die meneer waarvan ik dacht dat ie zn autotje ECHT op mengsmering had laten lopen....je komt af en toe wat tegen...
janzzen
goeiesmorgens.....de totale as....
oja, dit is wat ik dus laatst bedoelde, tegen die meneer waarvan ik dacht dat ie zn autotje ECHT op mengsmering had laten lopen....je komt af en toe wat tegen...
janzzen