net klaar,..prikkers actie in zaandam
net klaar,..prikkers actie in zaandam
belde een maatje van mij dat ie een knarsend geluid in z'n RR hoorde en dat het linker voorwiel wat speling had (hij stond op schiphol in de garage)
ik voor het zekere MarcoD90 (oja is nu MarcoRRv8) gebeld die had net een nieuwe set nieuwe lagers etc. binnen.
met ondersteuning van Thijs en nog een paar fanatieke sleutelaars, was de oorzaak zo gevonden en opgelost (lager kapot gelopen).
ondertussen bij mij ook nog een (bijana) set velgen gewisseld (nr.4 komt morgen) maar daarover later meer.
had net mijn maatje aan de lijn,..en die is heel huids thuis in utrecht aangekomen.
alle deelnemende prikkers van harte bedankt voor deze geslaagde actie.
ik voor het zekere MarcoD90 (oja is nu MarcoRRv8) gebeld die had net een nieuwe set nieuwe lagers etc. binnen.
met ondersteuning van Thijs en nog een paar fanatieke sleutelaars, was de oorzaak zo gevonden en opgelost (lager kapot gelopen).
ondertussen bij mij ook nog een (bijana) set velgen gewisseld (nr.4 komt morgen) maar daarover later meer.
had net mijn maatje aan de lijn,..en die is heel huids thuis in utrecht aangekomen.
alle deelnemende prikkers van harte bedankt voor deze geslaagde actie.
Re: net klaar,..prikkers actie in zaandam
Zo ik ben ook net thuis helaas weer de heerlijke geur van de ep 90 van mijn verder toch wel ranzige lichaam gespoeld....... Nu nog ff wat drinken en dan zit de dag er weer op
Morgen nog even wat sleutelen aan mijn range km kabel en dat soort gefreubel en dan morgen middag mijn nieuwe bandjes er op!!!!!! 31/10,5/15 lekkerrrrrrrr hoorrrrrrr
By the way Roald ik vond het weer een leuke actie en bel me de volgende keer maar weer en o ja ik moet weer nieuwe lagers voor 1 wiel dus regel dat maar even voor me
groeten
Marco RR V8
Morgen nog even wat sleutelen aan mijn range km kabel en dat soort gefreubel en dan morgen middag mijn nieuwe bandjes er op!!!!!! 31/10,5/15 lekkerrrrrrrr hoorrrrrrr
By the way Roald ik vond het weer een leuke actie en bel me de volgende keer maar weer en o ja ik moet weer nieuwe lagers voor 1 wiel dus regel dat maar even voor me
groeten
Marco RR V8
had nog ingesproken op je gsm,..voor 1 wiel of voor 1 as ??
doe maar voor 1 wiel,had je voicemail al wel gehoord was alleen nog niet in de gelegenheid om terug te bellen
groeten
Marco RR V8
groeten
Marco RR V8
Roald
Ben je al een beetje bijgekomen??!!
Dat vierde wiel komt er ook wel onder,alleen nog even uitzoeken waar het probleem zit![komt wel goed]
Hopelijk zijn Frank z`n problemen nu ook opgelost.
Thijs
Ben je al een beetje bijgekomen??!!
Dat vierde wiel komt er ook wel onder,alleen nog even uitzoeken waar het probleem zit![komt wel goed]
Hopelijk zijn Frank z`n problemen nu ook opgelost.
Thijs
Hey Thijs moest jij niet slapen ??????
groeten
Marco RR V8
groeten
Marco RR V8
Yep,maar dat wil niet erg lukken!
Thijs[die weet dat om 6.15 uur de wekker weer gaat]
Thijs[die weet dat om 6.15 uur de wekker weer gaat]