Flits flits, nieuws flits
Flits flits, nieuws flits
Laten wij ons nu gewoon altijd N@@ien??????
gr,
Roland
lees :
Ook Frankrijk compenseert hoge brandstofprijzen
dinsdag, 6 september 2005 - Na België komt nu ook Frankrijk zijn inwoners tegemoet vanwege de hoge brandstofprijzen. De Nederlandse regering piekert er niet over.
Frankrijk is van plan voor consumenten en transportbedrijven de belasting te verlagen. Parijs wil daarmee de hoge prijzen van benzine en diesel opvangen, zo maakte de Franse regering vandaag bekend. Volgens een woordvoerder van het ministerie van Financiën wordt elke extra euro die in de staatskas belandt door de hoge brandstofprijzen, aan de burger teruggegeven. De Franse minister van Transport, Dominique Perben, heeft ondertussen verlagingen aangekondigd van de vennootschapsbelasting voor transportbedrijven. Het besluit volgt op een blokkade van brandstofopslagplaatsen door onafhankelijke transporteurs die boos waren over de hogere brandstofprijzen.
Minister Brinkhorst van Economische Zaken liet vorige week nog weten dat Nederlanders niet hoeven te rekenen op compensatie. ?De hoge prijzen vormen een prikkel om het verbruik te beperken?, zo sprak hij.
gr,
Roland
lees :
Ook Frankrijk compenseert hoge brandstofprijzen
dinsdag, 6 september 2005 - Na België komt nu ook Frankrijk zijn inwoners tegemoet vanwege de hoge brandstofprijzen. De Nederlandse regering piekert er niet over.
Frankrijk is van plan voor consumenten en transportbedrijven de belasting te verlagen. Parijs wil daarmee de hoge prijzen van benzine en diesel opvangen, zo maakte de Franse regering vandaag bekend. Volgens een woordvoerder van het ministerie van Financiën wordt elke extra euro die in de staatskas belandt door de hoge brandstofprijzen, aan de burger teruggegeven. De Franse minister van Transport, Dominique Perben, heeft ondertussen verlagingen aangekondigd van de vennootschapsbelasting voor transportbedrijven. Het besluit volgt op een blokkade van brandstofopslagplaatsen door onafhankelijke transporteurs die boos waren over de hogere brandstofprijzen.
Minister Brinkhorst van Economische Zaken liet vorige week nog weten dat Nederlanders niet hoeven te rekenen op compensatie. ?De hoge prijzen vormen een prikkel om het verbruik te beperken?, zo sprak hij.
Re: Flits flits, nieuws flits
Grappig he, niemand die er een kilometer minder om rijdt, maar toch lopen kankeren op die torenhoge prijzen....
Ik mag ons volkje wel.
En dat de Fransen met staatssteun aankomen, tja, wie had anders verwacht?
Sander Lelieveld
"Snorkel" - 110 ex-Mariniers 1989 2.5D n/a
<a href="[www.runde.nl] src="[www.runde.nl];
Ik mag ons volkje wel.
En dat de Fransen met staatssteun aankomen, tja, wie had anders verwacht?
Sander Lelieveld
"Snorkel" - 110 ex-Mariniers 1989 2.5D n/a
<a href="[www.runde.nl] src="[www.runde.nl];
of gewoon 80 op de autowegen 60 op de andere en 30 in de dorpen/steden
jo
jo
Ik heb net het berichtje van De Geus gelezen op Nu.nl.
Lijkt mij inderdaad of je de CEO van de Shell hoort praten....

Treurig gewoon.
Grtz,
Arie
Veel beloven weinig geven, doet gekken in vreugde leven