Land Rover en scheiding

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Edward Donkers

Land Rover en scheiding

Bericht door Edward Donkers »

Vrijdag aan staande kan ik mijn Land Rover serie III 109 5 deurs diesel ophalen bij Auto ReGa.
Nu heb ik een vraagje: al de mensen die eens begonnen zijn met een Land Rover, hebben jullie nog steeds de zelfde vriend, vriendin, echtgenoot of echtgenote, of is er toch een hogere kans op scheiding of op stuklopen van de relatie?
(Enne, wat gaat langer mee een huwelijk/relatie of een Land Rover?)
Groetjes.
Serious IIa

Re: Land Rover en scheiding

Bericht door Serious IIa »

Mijn landrover heeft al diverse relaties overleefd!!!!!!!!! MAar ja wat wil je ik ben (vandaag geworden) 21en switch met regelmaat! Inmiddels weet mijn huideige vriendin wel het verschil tussen series en defenders... (en wat een differentieel is, steekas, en hoe ze remschoenen moet vervangen, wat een chassis is etcetc eigenlijk alles wat kapot kan gaan of is.....

Groetjes Bowy
Victor Rutten

Bericht door Victor Rutten »

Bowy, gefeliciteerd met je verjaardag.

Groeten, Victor RuttenSerious IIa schreef:
>
> Mijn landrover heeft al diverse relaties overleefd!!!!!!!!!
> MAar ja wat wil je ik ben (vandaag geworden) 21en switch met
> regelmaat! Inmiddels weet mijn huideige vriendin wel het
> verschil tussen series en defenders... (en wat een
> differentieel is, steekas, en hoe ze remschoenen moet
> vervangen, wat een chassis is etcetc eigenlijk alles wat
> kapot kan gaan of is.....
>
> Groetjes Bowy
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Edward,

ik heb een Right Hand Drive en dat is erg veilig voor je relatie.
Je weet dan ook altijd zeker dat je Laro er nog staat als je weg wilt.

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Disco

Bericht door Disco »

Een serie 3 109 aangeschaft is een perfecte oplossing hebbie mot,wordt je eruit geschopt past in je achterbak een voledig(nahjah bijna) 2persoonsbed.

bij ons is het net iets anders wij rijden disco nahjah mijn vrouw rijd er in en ik mag haar uitlaten(asser uiteraard geen bonje is).
Ik rijd dan ook in het dagelijks leven een veel te burgelijke ford escordvan

Welkom bij de larofreaken moggie nog huwelijksbemiddeling willen hebben:

Aad is een stuk ouder heeft veel meer levenservaring en doet geloof ik veel voor een bakkie koffie(jaja toch weer die koffie)

Groeten Theo Kaufmann/Disco
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Zo is `t maar net Theo!

Effe laghuh!

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Jurjen

Bericht door Jurjen »

Wat dacht je van : samen met haar de blub in (af en toe)!
Mijn huwelijk heeft daardoor al 3 Laro's overleeft
Jurjen
Jan Moesman

Bericht door Jan Moesman »

In een huwelijk is het verstandig om eerst aan elkaar te wennen
Dat heeft bij ons een Simca, Polo, Audi, Mitsubieshie en dertien Volvo's gekost
Toen werd het tijd voor het echte werk
Ds voorzichtig geproeft en geroken aan een nieuwe Disco en nu een 86er Range Rover. Nu heb ik er wel vertrouwen in (aan ons huwelijk althans)

Heb je je vriendin, vrouw of partner pas, betreedt het pad langzaam zodat LR en zij kan wennen. Per saldo moest ze ook aan jou wennen.

Roep in elk geval bij een bepaalde grotenmensendaad niet de het automerk want dan kan je het vergeten.

Succes,
Jan
Mike

Re: Land Rover en scheiding & Nog vele jaren Bowy!

Bericht door Mike »

13 Volvo's????? Bizar! Maar goed:

Ik moet af en toe heel erg hard zwijgen over het 'ik-wil-een-Land Rover' verhaal, maar tot dusver heb ik nog niet buiten hoeven slapen.. Wat wel goed is, aangezien ik nog geen heb (wel bijna, hoop ik..), dus geen overdekt slaap plaats heb..

Overigens, voor diegenen die naar de Auto RAI gaan, bij de LaRo stand hebben ze alleen maar papieren tassen in de aanbieding.. En ik vroeg nog zo lief om een Land Rover first.. sticker. Moet ik maar wat doen aan mijn uiterlijk denk ik. Lang haar en niet geschoren in anderhalf week schrikt nogal af bij drie delig. Wat wel leuk was dat je gewoon op, aan en onder de voertuigen mocht kruipen. Ook leuk: aan Mercedes, Nissan, Ssang yong en Toyota vertegenwoordigers vragen hoe hun 4x4's het afleggen tegen Defender 90.. Bij Honda waren ze wel zo eerlijk om te zeggen dat hun voertuig wel degelijk 90% weg gebruik was, en dus niet echt voor het terrein. En voor de G4 liefhebbers, er staan twee G4 voertuigen, een bij Land Rover (Een Disco), en een bij Goodyear staat een (Ierse) Defender 110. Overigens, er is een G4 prijsvraag.. Moeilijk zijn de vragen niet echt. 1: In welke 4 continenten speelt de G4 zich af. 2: Wat is de bandenmaat en type van de G4 Defender bij Goodyear 3: Wat voor een G4 La Ro staat er op de La Ro stand. Niet moeilijk dus..
Maarten B

Bericht door Maarten B »

Zou ik mij niet al teveel zorgen over maken, als ik jou was. Loopt allemaal wel los.

Gisteren brak de uitlaat van mijn SWB SerieIII 2.25 benzine, voor de demper wel te verstaan! Kan werkelijk geen V8 tegenop.

Weet je wat mijn vriendin zei toen ik thuis kwam?: ''Ik dacht al dat ik je aan hoorde komen''.

Wat is het leven toch mooi...........

Greetz, Maarten
La Gomera

Bericht door La Gomera »

Ola Edward!

Landrovers, relaties, beiden kunnen in de bagger eindigen. Daarom zit er op onze 110HT een hele vette lier, probleem is ik krijg dat ding niet bij mijn vriendin op d'r voorhoofd gemonteerd! Tip: vertel je vrouw eerst alle nadelen van een Landrover, daarna kan jij alleen nog maar meevallen. Volgens mij gaat een Landrover langer mee dan een relatie. Immers 75% van alle geproduceerde Landrover sinds 1948 rijd nog vrolijk rond. Dat kan je van een hoop relaties niet zeggen. Desondanks blijven we ons best doen de tijd met elkaar uit te zingen i.i.g tot de leining van de auto is afbetaald!!!!

Je kan je nog bedenken!!
Adios, Henk.
Dennis

Bericht door Dennis »

Mijn eerste Land Rover (s3) heb ik nu 15 jaar, mijn vrouw 13 jaar, dus iedereen weet haar plaats.
Om het leed te verzachten, heeft zij een eigen Land Rover (s2a) gekregen. Zij heeft ook een Astra, en ik mijn 101 fc ambu, hebben we alles toch netjes verdeeld (toch?).

Bowy, van harte gefeliciteerd.

Dennis Berretty.
Jorrit

Bericht door Jorrit »

Hoi Edward,

Ik las het stukje even voor aan mijn vriendin, haar antwoord was die Land Rover is het ergste niet maar dat forum! Okee daar moet het maar weer mee doen.

Groetjes Jorrit
Steven

Bericht door Steven »

Ik denk dat Jorrit daar de spijker op z'n kop slaat.
Meestal als mannen zich teveel gaan groeperen grijpen de vrouwen in.

Voor de rest is een Land Rover zeer goed voor de relatie want je vrouw / vriendin wordt langzaam aan zeer technisch.

Steven
johan - Doli

Re: Land Rover en scheiding: technische vrouwen

Bericht door johan - Doli »

Daar ben ik het helemaal mee eens, mijn vriendin werkt net zo hard aan de auto als ikzelf. Van het weekend heeft zij de k*d*tt onder handen genomen terwijl de LaRo aan het slopen was (oud moterblok eruit halen).

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het probleem relatie/auto al had voorzien nog voor de auto er was. Ik heb toen besloten alleen een LaRo te gaan kopen als mijn vriendin het ook leuk zou vinden.... het resultaat moge duidelijk zijn, maar ja, ze is nu ook medeplichtig
Jorrit

Bericht door Jorrit »

Ik moet zeggen dat mijn vriendin helpen aan de auto leuk is gaan vinden nadat ik een uur bezig was om een slang van het koelsysteem aan te sluiten (bij het 205je) en het mij niet lukteze vroeg of ze kon helpen en binnen 5 sec was het gelukt (ze heeft iets smallere handen dan ik en dat heb je nodig bij een 1.9 blok in zo'n 205je) ze was helemaal trots en sindsdien vind ze het leuk om te helpen (maar alleen als het lekker weer is). Ik moet toegeven dat ik het veel gezellige (en practischer) vind om met zijn tweeen te werken.

Groetjes Jorrit

PS Conclussie als je het goed aanpakt kan je relatie er alleen maar op voor uit gaan.
Mike

Bericht door Mike »

Ik ben notities aan het maken hier... Af en toe wordt mijn meiske he-le-maal gek van mij...
Steven

Bericht door Steven »

Dat hoort bij het proces.
Moet je gewoon even een beetje gas teruggeven.
Wat ook wel hebt is zeggen dat je anders een Nekaf of een DAF ya126 wilt, liefst legergroen. Veel vrouwen gaan dan hyperventileren en gaan dan accoord met "maar" een Land Rover.

Steven
theo

Bericht door theo »

nou,dit heb ik mensen al horen zeggen.....

Landrovers will get you trough times of no women better than women will get you trough times with no Landrovers

theo
Sue

Bericht door Sue »

Ik geloof niet dat ik vannacht nog kan slapen...wat erg dat jullie zulke vriendinnen / vrouwen hebben.... Ik dacht dat alle vrouwen het leuk vonden om tot de ellebogen in het vet of tot de assen in de bagger te zitten...kijken ze me daarom altijd zo vreemd aan bij het koffieapparaat op mijn werk?????

Slapeloze en verbijsterde groet,

Sue
La Gomera

Bericht door La Gomera »

Ola Sue!!!

Het is echt zorgelijk gesteld met het "mannenvolk", kan jij er niet voor zorgen dat er wat meer vrouwen op het forum komen? Dat maakt het voor de vrouwen die het zo moeilijk hebben omdat hun kerels de hele tijd achter de computer kruipen om de laatste nieuwtjes wat dragelijker.

Adios, Henk en welterusten.
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Hee Sue,

Ik heb afgelopen weekend dat lightweight-je van jou eens even bekeken (hij stond bij Ron en ik moest toch wachten) , dat is ook een leuk ding! Maar ja, als die andere vrouwen dat nou ook eens zouden snappen!....................

Ben benieuwd of ik je binnenkort eens een keertje in het terrein tegen kom.....

Groetjes Bowy
Plaats reactie